(تصاویر) دومین جلسه مشترک هیئت های اجرایی و نظارت مرکز حوزه انتخابیه کوهدشت

دومین جلسه مشترک هیئت های اجرایی و نظارت مرکز حوزه انتخابیه کوهدشت برگزار شد. دومین جلسه مشترک هیئت های اجرایی و نظارت مرکز حوزه انتخابیه کوهدشت با موضوع بررسی روند انتخابات و تعیین تعداد و محل شعب اخذ رأی و دیگر مباحث انتخابات در محل فرمانداری کوهدشت برگزار شد. در این جلسه برای هریک از شعب […]

img_6372

دومین جلسه مشترک هیئت های اجرایی و نظارت مرکز حوزه انتخابیه کوهدشت برگزار شد.

دومین جلسه مشترک هیئت های اجرایی و نظارت مرکز حوزه انتخابیه کوهدشت با موضوع بررسی روند انتخابات و تعیین تعداد و محل شعب اخذ رأی و دیگر مباحث انتخابات در محل فرمانداری کوهدشت برگزار شد.

در این جلسه برای هریک از شعب اخذ رأی زیر ساخت های مناسب تعیین و کمیته ای برای بررسی امکانات و رفع معایب سخت افزاری و لوجستیک شعب مشخص تا برای رفع و بهبود وضعیت شعب اقدامات لازم صورت گیرد.

محمد کرم محمدی فرماندار شهرستان کوهدشت در این جلسه بیان داشت: در گزارشاتی که از بخش ها رسیده است در بخش درب گنید در سنوات گذشته ۱۸ صندوق وجود داشته و امسال ۱۷ صندوق اخذ رأی وجود خواهد داشت و در بخش های کوهنانی و طرهان هر کدام یک شعبه اضافه گردیده است.

وی افزود: پیشنهاد ما افزایش ۱۰ درصدی تعداد صندوق های اخذ رأی برای کوهدشت است. در سنوات گذشته تعداد ۱۴۶ صندوق داشته ایم که اگر دوستان موافقت بکنند ۱۵ صندوق افزایش داشته باشیم که تعداد شعب اخذ رأی در کوهدشت جمعاً به ۱۶۱ عدد برسد، دلایل افزایش تعداد صندوق ها نیز همزمانی و تجمیع دو انتخابات با هم است.

فرماندار گفت: ما از دید شرعی آدم هایی هستیم که امانتی یه ما سپرده شده، هم رأی دهنده و هم رأی گیرنده هر دو از ما انتظار دارند که از آراء آنها صیانت و انتخاباتی سالم برگزار نمائیم، هرگونه دخل و تصرف و خارج شدن از بی طرفی موجب سلب اعتماد مردم می شود و عارضه و آسیبی جبران ناپذیر به دنبال خواهد داشت.

محمدی تصریح کرد: همه کسانی که از فیلتر شورای محترم نگهبان بگذرند همه آدم هایی هستند که دارای حداقل شرایط نمایندگی هستند، اینها آدم های همین نظام هستند، توقع داریم حرمت این عزیزان نگه داری بشود، آراء آنها حتما محفوظ خواهد ماند و از تک تک آراء آنها صیانت بعمل خواهد آمد.

وی افزود: تلاش ما باید بر این باشد که مهمترین دستاورد نظام که آرامش و امنیتی است که در همه استانها بویژه لرستان وجود دارد حفظ بشود و این آرامش دست آویز عده ای آدم قرار نگیرد که دنبال این باشند که این امنیت را از بین ببرند.

فرماندار گفت: ما امیدواریم با تعامل خوبی که با دوستانمان در هیئت نظارت داریم و انشالله این تعامل ادامه خواهد داشت و همچنین با نظارتی که این دوستان بر روند انتخابات خواهند داشت بتوانیم انتخابات سالمی را برگزار نمائیم زیرا اگر انسان احساس کند که غنی است و نیازی به نظارت ندارد همان ابتدای انحراف او خواهد بود و ممکن است موضع گیری هایی صورت بگیرد که خدایی ناکرده این موضع گیری ها موجب تقابل بشود و در نهایت سبب این شود که آرامش مردم از بین برود.

محمدی در پایان گفت: ما با عقل ضعیف خودمان به این دوستانی رسیده ایم که امروز در خدمت آنها هستیم، ما به این انتخاب افتخار می کنیم، پرونده این دوستان مملو از ایثار و ایثارگری است، امیدواریم همه با هماهنگی هم بتوانیم انتخابات سالمی را برگزار نمائیم.

img_6362 img_6347 img_6340 img_6339 img_6326