دیدار سرزده استاندار لرستان با ۲ خانواده دارای معلول تحت پوشش بهزیستی

استاندار لرستان و هیات همراه در معیت مدیر کل بهزیستی، بصورت سرزده از منزل ۲ خانواده دارای چند معلول بازدید و از صبر و تحمل آنها در مواجهه با مشکلات تجلیل کرد. به گزارش کشکان، مهندس هوشنگ بازوند استاندار لرستان ،سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و مسعود بهرام نژاد مدیر کل حوزه استاندار به […]

۲۷۸۹a545-28e7-46a3-9b8d-63b1e7b283ff

استاندار لرستان و هیات همراه در معیت مدیر کل بهزیستی، بصورت سرزده از منزل ۲ خانواده دارای چند معلول بازدید و از صبر و تحمل آنها در مواجهه با مشکلات تجلیل کرد.

به گزارش کشکان، مهندس هوشنگ بازوند استاندار لرستان ،سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و مسعود بهرام نژاد مدیر کل حوزه استاندار به اتفاق دکتر اسداله حیدری مدیر کل و جمعی از مدیران بهزیستی لرستان چهارشنبه شب با حضور در منزل ۲ خانواده دارای ۵ معلول و معلول  c.p، در فضایی بسیار صمیمی به گپ و گفت پرداختند و از صبر و تحمل آنها در مواجهه با مشکلات و سختی ها تجلیل و تمجید کردند.

۲۶۵۶d252-55de-4e7b-85fc-6d6ee9f1bcc9

مدیر کل بهزیستی لرستان در دیدار استاندار با خانواده آقای سوری که دارای ۵ معلول جسمی ،حرکتی و ذهنی می باشد گزارشی از وضعیت اقتصادی، اجتماعی این خانواده و خدمات بهزیستی به آنها، ارائه که استاندار نیز جهت رفع مشکلات عمده این خانواده توسط استانداری دستورات ویژه ای صادر نمودند.

هم چنین در دیدار استاندار با خانواده آقای محمد پور که دارای ۲ فرزند معلول c.p و اخیراً یکی از آنها فوت نموده،در راستای رفع مشکل اشتغال سرپرست خانواده قول مساعد داد.

شایان ذکر است استاندار لرستان و مدیرکل بهزیستی در حاشیه این بازدیدها هدایای نقدی و غیر نقدی به این خانواده ها اهداء کردند.