حضور دو کاندیدای شاخص اصلاح طلبان و اصولگرایان کوهدشت در مراسم گرامیداشت ۹ دی

به گزارش خبرنگار کشکان، مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی با حضور پرشور مردم و گروه های سیاسی و با سخنرانی حجت الاسلام موسوی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان لرستان صبح امروز در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) کوهدشت برگزار شد. صیدعلی کورانی فر کاندیدای اصلاح طلبان (گروه موسوم به ۱+۶) و شیخ علی شاهرخی […]

به گزارش خبرنگار کشکان، مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی با حضور پرشور مردم و گروه های سیاسی و با سخنرانی حجت الاسلام موسوی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان لرستان صبح امروز در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) کوهدشت برگزار شد.

صیدعلی کورانی فر کاندیدای اصلاح طلبان (گروه موسوم به ۱+۶) و شیخ علی شاهرخی قبادی کاندیدای اصولگرایان کوهدشت در این مراسم حضور داشتند.

نه-دی-در-کوهدشت-۲۲

تصاویر-همایش-بزرگداشت-حماسه-۹دی-کوهدشت-۱-۷۶۸x509 تصاویر-همایش-بزرگداشت-حماسه-۹دی-کوهدشت-۳-۷۶۸x515 تصاویر-همایش-بزرگداشت-حماسه-۹دی-کوهدشت-۵-۷۶۸x510 تصاویر-همایش-بزرگداشت-حماسه-۹دی-کوهدشت-۱۲-۷۶۸x513 تصاویر-همایش-بزرگداشت-حماسه-۹دی-کوهدشت-۱۴-۷۶۸x508 تصاویر-همایش-بزرگداشت-حماسه-۹دی-کوهدشت-۱۸-۷۶۸x510 تصاویر-همایش-بزرگداشت-حماسه-۹دی-کوهدشت-۲۴-۷۶۸x509 تصاویر-همایش-بزرگداشت-حماسه-۹دی-کوهدشت-۳۰-۷۶۸x518

تظاهرات ۹ دی ۱۳۸۸ با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ریاست آیت الله جنتی، در واکنش به اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در تاسوعا و عاشورای ۱۳۸۸ که «هتک حرمت عاشورا» خوانده شد انجام گردید. ابتدا مقرر بود که راهپمایی در روز سه شنبه ۸ دی برگزار شود. به این منظور خبر در پیش بودن این راهپیمایی از آخرین ساعات ۷ دی توسط خبرگزاری‌های ایران مخابره شد؛ ولی این خبر در ساعات ابتدایی روز سه شنبه به فراخوان برای راهپیمایی در روز چهارشنبه تغییر کرد. به این ترتیب راهپیمایی در روز چهارشنبه ۹ دی ۱۳۸۸ در تهران و در استان های دیگر برگزار شد.

تصاویری از راهپیمایی ۹ دی ۸۸ در تهران:

resized_467380_408 resized_467384_444 resized_467400_664 resized_467404_125