مردم ایران به بصیرت کامل رسیده‌اند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مردم ایران به بصیرت کامل رسیده‌اند و در آینده به درس‌های حماسه ۹ دی نیاز داریم. سردار مرتضی کشکولی امروز در گفت‌وگو با فارس در خرم‌آباد، حماسه ۹ دی و علت نام‌گذاری این روز به نام روز بصیرت و میثاق با ولایت را آگاهی ملت ایران دانست و اظهار […]

۱۳۹۳۰۹۰۲۰۸۱۲۰۰۲۳۵۴۱۳۶۲۵۳

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مردم ایران به بصیرت کامل رسیده‌اند و در آینده به درس‌های حماسه ۹ دی نیاز داریم.

سردار مرتضی کشکولی امروز در گفت‌وگو با فارس در خرم‌آباد، حماسه ۹ دی و علت نام‌گذاری این روز به نام روز بصیرت و میثاق با ولایت را آگاهی ملت ایران دانست و اظهار داشت: چنین حضورهایی بارها از ملت فهیم ایران در صحنه‌های مختلف و در طول گذشت چند دهه از انقلاب اسلامی دیده شده است و هر جا که نیاز به حضور آن‌ها احساس شده است، مردم با تمام توان به میدان آمده‌اند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با یادآوری فتنه سال ۸۸ ادامه داد: دشمنان همواره درصدد تخریب کردن رابطه میان ملت و دولت ایران بوده‌اند، اما هر بار با شکست سختی مواجه شده‌اند.
وی افزود: در فتنه ۸۸ نسل سوم و چهارم انقلاب وارد عرصه سیاسی شدند و هوشمندانه پای آرمان‌های امام(ره) ماندند، نسلی که هیچ‌گاه امام(ره) را ندیده بودند.
این مسئول امام(ره) و ملت ایران را عامل اصلی حماسه ۹ دی دانست و گفت: دشمنان هیچ راهی برای ایجاد رخنه و گسست میان مردم و دولت پیدا نکرده‌اند.
کشکولی در خصوص دلیل زنده نگهداشتن حماسه ۹ دی و درس‌هایی که مردم از فتنه ۸۸ گرفته‌اند، بیان کرد: حماسه ۹ دی یک منشور هدایت و بیداری نسبت به کسانی که غرب‌گرا بودند و در واقع آن‌ها عکس‌العمل نشان دادند و با گرایش به اسلام ناب از ولایت فقیه حمایت کردند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اضافه کرد: مردم ایران به بصیرت کامل رسیده‌اند و در آینده به درس‌های حماسه ۹ دی نیاز داریم.
وی از فتنه ۸۸ به عنوان یک جنگ جهانی نام برد و مطرح کرد: کشورهای غربی در این فتنه وارد میدان شدند و ملت ایران با دست خالی و تنها با هوشمندی خود جلوی آن‌ها ایستادند.
این مسئول با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مردم با وحدت، ایجاد همدلی و همزبانی میان خود مانع نزدیک شدن دشمنان به خطوط قرمز کشور شوند و هیچ‌گاه وارد شدن خدشه‌ای به نظام و از بین رفتن ارزش‌های انسانی را قبول نکنند.
کشکولی از مردم خواست که به کسانی رای دهند که به مرحله خودباوری رسیده باشند و به فرهنگ غرب توجهی نکنند و در مقابل به فرهنگ، تمدن و ظرفیت کشور خود در جبهه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی تکیه کنند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پایان سلامت در اجرای انتخابات را هدف اصلی بیان کرد و گفت: امنیت در انتخابات و همچنین مشارکت حداکثری مردم در این عرصه مهم و ملی نیز بسیار حائز اهمیت است.