برگزاری مراسم جشن و مولودی خوانی در بهزیستی شهرستان خرم آباد

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) مراسم مولودی خوانی و مدیحه سرایی با حضور مدیر کل و جمعی از کارکنان در بهزیستی خرم آباد برگزار شد. به گزارش خبرنگار کشکان، این مراسم در فضایی روحانی و صمیمی، به مناسبت ۱۷ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت پیامبر اسلام (ص) […]

۳۲e1bd3f-ea38-45ea-bdc8-b99e911aa74e

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) مراسم مولودی خوانی و مدیحه سرایی با حضور مدیر کل و جمعی از کارکنان در بهزیستی خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشکان، این مراسم در فضایی روحانی و صمیمی، به مناسبت ۱۷ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور مدیران ،کارکنان و جمعی از مددجویان در سالن اجتماعات بهزیستی خرم آباد برگزار شد.

دکتر اسداله حیدری مدیر کل بهزیستی لرستان ضمن تبریک به مناسبت این اعیاد، به تبیین جایگاه رفیع مددکاری پرداخت و مددکاری را یکی از برترین و با ارزش ترین اموری که به مددجویان ارائه خدمت می دهند دانست.

هم چنین در این مراسم حجت الاسلام سبزیان در خصوص اتحاد بین شیعه و سنی  و همدلی مسلمانان سخنانی ایراد و حسین جوانمرد نیز به مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداخت.

در پایان مراسم به قید قرعه و به رسم یادبود جوایزی به تعدادی از حاضرین اهدا شد.