کاندیدای نهایی اصولگرایان کوهدشت و رومشکان انتخاب شد

گروه موسوم به جبهه ی متحد اصولگرایان کوهدشت و رومشکان با صدور بیانیه ای از مشخص شدن کاندیدای نهایی اصولگرایان کوهدشت برای انتخابات پیش روی مجلس خبر داده است. متن بیانیه: سرانجام پس از مذاکرات طولانی و البته طاقت فرسا و نفس گیر که گاها تا پاسی از شب همه ی فرزندان انقلابی و اصولگرای […]

جبهه-متحد-اصولگرایان-کوهدشت-۲

گروه موسوم به جبهه ی متحد اصولگرایان کوهدشت و رومشکان با صدور بیانیه ای از مشخص شدن کاندیدای نهایی اصولگرایان کوهدشت برای انتخابات پیش روی مجلس خبر داده است.

متن بیانیه:

سرانجام پس از مذاکرات طولانی و البته طاقت فرسا و نفس گیر که گاها تا پاسی از شب همه ی فرزندان انقلابی و اصولگرای جبهه ائتلاف را برای رهیافت و اتصال به نقطه ای مشترک و مورد توافق ترغیب می کرد، آرزوی چندین ساله اصولگرایان را تحقق بخشید و با استعانت الهی شکاف و انشقاق جای خود را به شکوفه های وحدت، همدلی و انسجام در این اردوگاه بزرگ بخشید.
جبهه متحد اصولگرایان شهرستان کوهدشت و رومشگان و بخش های تابعه با نگاه واقع بینانه به ضرورت های مکتبی، انقلابی و سیاسی و تعمق عمیق به مطالبات مردم ولایتمدار این وادی، فارغ از رویکرد مصداقی و فردی، با نگرشی وسیع و کلان نگرانه و مبتنی بر میعار های مورد توافق کلیه اعضای ائتلاف، نامزد نهایی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را انتخاب نمود.

بدین منظور روز سه شنبه مورخه ۹۴/۱۰/۰۸  مصادف با میلاد نورانی رسول اکرم (ص)  و امام صادق (ع) راس ساعت ۲ بعدازظهر جشن وحدت برگزار خواهد شد.

مکان متعابقا اعلام خواهد گردید.

جبهه متحد اصولگرایان کوهدشت و رومشکان

عکس: ارجانیوز