چند خبر کوتاه از شهرستان های سلسله و دلفان

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نورآباد از انجام 59 ماموریت موفقیت آمیز در یک سال گذشته توسط این واحد خبر داد.

ˈعلی اکبری ˈروز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد ماموریت در زمینه اطفاء حریق در مراتع و مزارع ، مسکونی ، تجاری ، خودرو ، انباری و کارخانجات انجام شده است.

وی ، از هزینه یک میلیارد و 151 میلون ریالی تجهیز آتش نشانی نورآباد خبر داد و افزود : این اعتبار صرف خرید یکدستگاه اطفائیه aft، ست امداد و نجات ، یک دستگاه خودرو پیشرو آتش نشانی ، احداث انبار ایستگاه مرکزی و دستگاه های سیستم ضبط مکالمات شده است.

* امام جمعه نورآباد از پلیس جمهوری اسلامی به عنوان پاک ترین پلیس دنیا یاد کرد و گفت :یکی از مزیت های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این است که زیر نظر فرمانده کل قوا خدمت می کند.

حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور در دیدار با فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان دلفان افزود : وقتی فرمانده یک نیرو مومن و پاک باشد زیر دستان آن نیز افرادی مومن و متعهد می شوند.

امام جمعه نورآباد یکی دیگر از مزیت های نیروی انتظامی را مردمی بودن آن دانست و بیان داشت : نیروی انتظامی به مردم پاک و دوستدار ولایت خدمت می کنند که افتخاری بزرگی است که نصیب نیروی انتظامی شده است .

امام جمعه الشتر گفت : با توجه به توطئه های پیچیده دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بصیرت و دشمن شناسی نیاز امروز مردم است.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید جلال موسوی تبار روز دوشنبه در دیدار فرمانده و پرسنل منطقه انتظامی شهرستان سلسله افزود: امروز دشمن از راه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به مقابله با جمهوری اسلامی آمده است و اگر بصیرت نداشته باشیم به بیراهه می رویم.

وی بیان داشت : با توجه به پیشرفت های جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف موجب ناامیدی دشمنان شده و آنان با توطئه های مختلف میخواهند جلوی پیشرفت ملت ما را بگیرند .

* در نشست فرماندهان منطقه انتظامی شهرستان دلفان با جمعی از معتمدان و ریش سفیدان راههای افزایش تعامل پلیس و مردم در این شهرستان بررسی شد.

به گزارش ایرنا ، در این نشست که در مسجد جامع نورآباد برگزار شد فرمانده انتظامی شهرستان دلفان گفت : نیروی انتظامی جلب تعامل و همراهی مردمی را از برنامه های اساسی خود می داند که با همراهی مردم امنیت برقرار می شود .