یک لرستانی مدیر عامل جدید ستاد دیه استان مرکزی شد

با حکم رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان مرکزی،«اسماعیل جمیاری» به عنوان مدیر عامل جدید ستاد دیه استان مرکزی منصوب شد. به گزارش کشکان، مدیر عامل جدید ستاد دیه این استان با نظر هیئت مدیره ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد استان معرفی شد. […]

۵f2ac8e536ebf9b655680e2911767310

با حکم رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان مرکزی،«اسماعیل جمیاری» به عنوان مدیر عامل جدید ستاد دیه استان مرکزی منصوب شد.

به گزارش کشکان، مدیر عامل جدید ستاد دیه این استان با نظر هیئت مدیره ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد استان معرفی شد.
بر اساس حکم صادر شده از سوی حجت الاسلام و المسلمین قاسم عبداللهی رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان مرکزی، اسماعیل جمیاری به عنوان مدیرعامل جدید ستاد دیه استان منصوب شد.
حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی در حکم انتصاب مدیر عامل جدید ستاد دیه آورده است:

امید است با توجه به تجارب ارزنده مدیریتی و اجرایی جنابعالی با توکل به خداوند متعال و رعایت دقیق و کامل قوانین و مقررات در راستای اهداف این ستاد مردم نهاد موفق و سربلند باشید.
گفتنی است، اسماعیل جمیاری اهل کوهدشت لرستان می باشد و علاوه بر ریاست اداره فرهنگی تربیتی و قضایی زندان های لرستان،۱۳ سال ریاست زندان در استان های لرستان و سمنان و نیز مشاور مدیر کل زندان های استان سمنان را در کارنامه کاری خود دارد.