دولت تدبیر و امید به دنبال رفع مشکلات است

فرماندار سابق ملایر گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال رفع مشکلات در کشور است. به گزارش کشکان به نقل از فارس، مصطفی آزادبخت در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ملایر با اشاره به اینکه امروز ما هر چه داریم از برکت خون شهدا در کشور است اظهار داشت: دستاورد خون شهدا برای ما ارزشمند […]

۱۰۴۶۲

فرماندار سابق ملایر گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال رفع مشکلات در کشور است.

به گزارش کشکان به نقل از فارس، مصطفی آزادبخت در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ملایر با اشاره به اینکه امروز ما هر چه داریم از برکت خون شهدا در کشور است اظهار داشت: دستاورد خون شهدا برای ما ارزشمند است و خانواده‌های معظم شهدا به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه ملایر شهرستانی متفاوت از دیگر شهرستان‌ها است افزود: همه مردم کشور ما خوبند اما مردم ملایر چیز دیگری هستند و خدمت در ملایر برای من توفیق خاصی بود.

فرماندار سابق ملایر افزود: عشق و علاقه من به ملایر مانند عشق و علاقه‌ام به زادگاهم کوهدشت است و با توجه به فرهنگ بالای ملایر من هرگز از این شهر خسته نشدم.

وی تصریح کرد: بنده به خاطر دلایل شخصی، تصمیم گرفتم این پست را به شخص دیگری واگذار کنم و با توجه به عنایت ویژه استاندار همدان به ملایر ایشان نیز شخصی با تجربه و مدبر را برای این شهرستان انتخاب کردند.

آزادبخت افزود: ملایر مردمی لایق دارد که شرکت آنها در توسعه شهر بی نظیر بوده و نسبت به امور شهرشان بی‌تفاوت نیستند که من این امر را در کمتر جایی دیدم.

وی خاطرنشان کرد: در مورد بحث انتخابات شهرستان ملایر در برگزاری انتخابات الگو بوده که امیدواریم در انتخابات آینده نیز موفق عمل کند.

وی با اشاره به وحدت و وفاق بین مسئولان ملایر با نمایندگان و روحانیت گفت: اساس کشور ما مردم هستند و همه ما باید با وفاق و همدلی به مردم خدمت کنیم.

فرماندار سابق ملایر با بیان اینکه دولت تدبیر و امید شعار عقلانیت و اعتدال را محور کار قرار داده است اظهار داشت: اعتدال در ملایر تاکنون حاکم بوده اما در این دولت این اعتدال بیشتر شده است.

 وی با بیان اینکه من سعی کردم در مدت خدمتم در ملایر مورد اعتماد دولت و امین مردم باشم، در ادامه با اشاره به اینکه سیاست‌های دولت راهگشای مشکلات کشور است افزود: دولت با تدابیر خوب و استفاده از افراد با تجربه و توانست اوضاع را مدیریت کند.

آزادبخت همچنین به موفقیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اشاره کرد و افزود: فرزندان ایران زمین توانستند با اثبات حقانیت ایران از موازین انقلاب و مردم دفاع کنند.

وی با اشاره به نعمت ولی فقیه در کشور خاطرنشان کرد: با داشتن ظرفیت بالای ولایت فقیه کشور ما امروز کشوری امن در منطقه و جهان بوده و با وجود جنگ‌های زیادی که در منطقه شاهد هستیم همه باید قدر نعمت ولایت را بدانیم و برای موفقیت در کشور تلاش کنیم.

در ادامه سرپرست سابق فرمانداری ملایر نیز با اشاره به ریشه دار بودن مردم ملایر اظهار داشت: ملایر شهرستانی رو به توسعه است که مردم آن استحقاق بالایی در همه امور دارند.

رضا قیاسی بیان کرد: کار در ملایر به اندازه ۱۰ برابر نشان داده می‌ شود و با او وجود در برخی جاها با توجه به انرژی مصرف شده در کار این موفقیت را نمی‌بینیم.

وی بیان کرد: اگر همین طور انسجام و مدیریت و هماهنگی باشد با حضور فرماندار جدید مطمئنیم کارهای با شدت بیشتری پیش خواهد رفت چراکه ملایر برای حرکت در جهت توسعه چیزی کم ندارد.

در ادامه فرماندار ملایر بیان کرد: خدمت در شهرستان ملایر برای من آزمون بزرگی خواهد بود که امیدوارم بتوانم از این آزمون سربلند بیرون بیایم.

عبدالعظیم رضایی گفت: باید از همه ظرفیت‌های این شهرستان استفاده کنیم تا بتوانیم شاهد رشد و توسعه یافتگی بیشتر ملایر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از فکر نخبگان و تحصیلکردگان و پتانسیل‌های ملایر برای رشد و توسعه ملایر گام خواهم برداشت.

در حال حاضر آزادبخت فرماندار سابق ملایر به عنوان مدیرکل حراست استانداری همدان منصوب شده است؛ قیاسی معاون توسعه و برنامه‌ریزی استانداری همدان نیز به مدت سه ماه با حفظ سمت سرپرستی فرمانداری ملایر را بر عهده داشت.

رضایی مدیرکل سابق سیاسی و انتخاباتی استان مرکزی بود که در حال حاضر به عنوان فرماندار جدید شهرستان ویژه ملایر منصوب شده است.