پیام تسلیت محمدرضا عارف و فعالان سیاسی اصلاح طلب کشور به اسماعیل دوستی/ تسلیت شهردار و اعضای شورای شهر تهران

به گزارش خبرنگار کشکان، دکتر محمدرضا عارف در پیامی درگذشت والده مکرمه اسماعیل دوستی را تسلیت گفته است. متن پیام دکتر عارف به شرح زیراست: «برادر گرامی جناب آقای مهندس اسماعیل دوستی درگذشت مادر گرامی‌تان موجب تاثر و تالم اینجانب شد. این مصیبت را به جنابعالی و خانواده محترم دوستی و همه بستگان عزادار از […]

به گزارش خبرنگار کشکان، دکتر محمدرضا عارف در پیامی درگذشت والده مکرمه اسماعیل دوستی را تسلیت گفته است.

متن پیام دکتر عارف به شرح زیراست:

«برادر گرامی جناب آقای مهندس اسماعیل دوستی
درگذشت مادر گرامی‌تان موجب تاثر و تالم اینجانب شد.
این مصیبت را به جنابعالی و خانواده محترم دوستی و همه بستگان عزادار از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم و برای روان پاک آن فقیده سعیده از درگاه پروردگار منان آمرزش و رحمت و برای بازماندگان محترم صبر و اجر و سلامتی و برای جنابعالی که از سرمایه های ارزشمند کشورمان هستید طول عمر باعزت توام با توفیق خدمت بیشتر به جامعه مسالت می کنم.
محمدرضا عارف»

همچنین شماری از چهره های فعال سیاسی اصلاح طلب کشور و حزب اعتماد ملی استان تهران با انتشار پیام تسلیت در صفحه اول شماره های امروز روزنامه های شرق و اعتماد با اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران ابراز همدردی کردند.

محمدباقر قالیباف شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی دوره چهارم شهر تهران نیز در پیام جداگانه ای در روزنامه ی همشهری درگذشت مادر گرامی دوستی را تسلیت گفته اند.

Capture

Captuیبre Capture2 Captur67e

Capture