سخنـی بـا فـرمـانـدار کوهدشت

حسین ناصری/ کشکان: چندی پیش فرماندار محترم شهرستان کوهدشت با رسانه ­ها نشستی صمیمی و دوستانه داشتند که در آن نشست مسائل و مشکلات شهرستان به­ خصوص انتخابات پیش رو و سیل اخیر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. آن­ چه برای نگارنده جالب است دعوت از خبرنگار آفتاب بعد از دو سال از عمر […]

۱ (۲)

حسین ناصری/ کشکان:

چندی پیش فرماندار محترم شهرستان کوهدشت با رسانه ­ها نشستی صمیمی و دوستانه داشتند که در آن نشست مسائل و مشکلات شهرستان به­ خصوص انتخابات پیش رو و سیل اخیر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. آن­ چه برای نگارنده جالب است دعوت از خبرنگار آفتاب بعد از دو سال از عمر دولت تدبیر و امید بود؛ که نگارنده آن را به فال نیک می گیرد و دیگر از کم ­لطفی­ های گذشته سخنی به میان نمی ­آورد. در واقع هدف نگارنده از نوشتن این یادداشت افزایش اعتماد هر چه بیشتر مردم نسبت به روند انتخابات پیش رو می ­باشد. چرا که در آن نشست فرماندار در حضور رسانه ­ها قول دادند، با همه توان از آرای مردم صیانت خواهند کرد.

در آن نشست کرم محمدی انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را اولین انتخابات دولت تدبیر و امید برشمرد و از اهمیت و حساسیت این انتخابات سخن به میان آورد. آقای محمدی به مردم اطمینان خاطر داد که حتی اگر پسرم کاندیدا شود به­ خاطر او دین و دنیای خود را نمی ­فروشم. وی انتخاب نماینده منتقد دولت اصلاحات در دوره پیشین که ایشان فرماندار بودند را سند بی ­طرفی و ضمانت ­نامه اجرای، انتخابات سالم در اسفند ماه سال جاری برشمرد.

فرماندار کوهدشت سهم ­خواهی در انتخابات را بی ­معنی دانست و جهت­ گیری ایشان در اجرا را، خدا پسندانه و منطبق بر مردم­ سالاری دینی با گرایش ایثارگری برشمرد. وی در ادامه قانون و شرع را ملاک و معیار خود در اجرا دانست و گفت شرع یعنی این ­که، به ­جای مردم تصمیم نگیریم و حق مردم را ضایع نکنیم و قانون یعنی این­ که، به قانون عمل کنیم.

وی دین و دنیافروشی خود برای دیگران را در قاموس شخصی به نام کرم محمدی، بی­ معنی خواند و استفاده از امکانات دولتی برای کاندیدای خاصی را ممنوع دانست و گفت در فرآیند انتخابات از حقوق خود عدول نخواهم کرد.

۱

آقای فرماندار! بی­ شک سخنان و وعده ­های حضرتعالی در خصوص انتخابات پیش­ رو باعث دلگرمی هر چه بیشتر دلسوزان نظام می ­گردد. قطع به یقین حضرتعالی از اهمیت و حساسیت انتخابات آتی با خبر هستید و ما تردید نداریم که شما می­ توانید هم ­چون گذشته برگ زرینی دیگر به کارنامه مدیریتی خود بیفزایید.

آقای محمدی! تجربه ۵ ساله مدیریتی شما در شهر کوهدشت به شما خواهد گفت که در آینده ­ای نزدیک که تنور انتخابات داغ می ­شود، فشارها و اعمال نفوذها شروع می­ شود و امید آن می ­رود جنابعالی بتوانید به نحوی شایسته مردم سالاری دینی با گرایش ایثارگری را یک ­بار دیگر در شهر سیاست زده کوهدشت به منصه ظهور در آورید. برای تحقق این مهم پیشنهاد می­ گردد برای اطلاع از چگونگی روند انتخابات گذشته شهرستان از افرادی مشاوره بگیرید که منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح می­ دهند.

آقای فرماندار! پیشنهاد می ­شود در چینش هیات اجرایی اصلی شهرستان و هیات اجرایی شعب اخذ رأی، به جوانان باتجربه و متعهد میدان بیشتری بدهید تا امید مردم و به­ خصوص نسل جوان برای شرکت در انتخابات دو چندان گردد و از طرفی ضریب اطمینان موفقیت حضرتعالی در آینده بیشتر شود.

و کلام آخر این­ که

دو ماه پیش مسئول دفتر نظارت انتخابات شهرستان به مردم اطمینان خاطر دادند که به سان ناموس انقلاب از آرای مردم صیانت خواهند کرد. حضرتعالی هم که  بنا به شرح فوق آب پاکی روی  دست همگان ریختید و خیال مردم را آسوده کردید. حال ضرورت دارد بدانید به امید خدا رسانه­ های شهرستان کوهدشت نیز آمادگی دارند تا به بهترین صورت ممکن انتخابات آینده را پوشش ­دهند و نخواهند گذاشت فضای انتخابات غبارآلود شود.

امید آن می ­رود با عمل به وعده­ های خود در فردای انتخابات، همگان سربلند و سرافراز باشیم.