رونمایی از دو عنوان کتاب تالیف دکتر تورج حسنی راد

در سمینار کارگاهی آموزشی لذت کتابخوانی از دو عنوان کتاب تالیف دکتر تورج حسنی راد رونمایی شد. اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان سمینار آموزشی کارگاهی لذت کتابخوانی را برگزار کرد. به گزارش کشکان آقای مراد درویشی معاونت اداره آموزش و پرورش شهرستان طی سخنانی بر اهمیت و […]

download

در سمینار کارگاهی آموزشی لذت کتابخوانی از دو عنوان کتاب تالیف دکتر تورج حسنی راد رونمایی شد.

اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان سمینار آموزشی کارگاهی لذت کتابخوانی را برگزار کرد.

به گزارش کشکان آقای مراد درویشی معاونت اداره آموزش و پرورش شهرستان طی سخنانی بر اهمیت و ضرورت کتاب و کتابخوانی تاکید کرده و متذکر شد که باید یاد بگیریم که چه کتابهایی را بخوانیم و برای کودکانمان نیز بتوانیم کتابهای مفیدی تهیه کنیم. وی ارزش داشتن کتاب را در خواندن آن دانست و گفت: کتاب برای در قفسه گذاشتن چاپ نمی شود. درویشی اضافه کرد: افتخار ما مسلمانان این است که بهترین و بزرگترین کتاب دنیا را که همان قرآن است و راه سعادت بشر را نشان می دهد متعلق به ماست. وی همچنین نهج البلاغه را یکی از افتخارات شیعه دانست و گفت: جامع ترین و مفیدترین کتاب سیاسی و مملکت داری نهج البلاغه است.

در پایان  از دوعنوان کتاب با عنوان عدالت آموزشی و کتاب خلاقیت تفکر انتقادی در نظام آموزشی  تالیف دکتر تورج حسنی راد عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور لرستان رونمایی شد.

تحریریه کشکان به دکترحسنی راد تبریک و شادباش می گوید.