نارضایتی مردم از شلوغی مطب و بی کیفیتی خدمات برخی پزشکان در کوهدشت

به گزارش خبرنگار کشکان، عصر یکشنبه ۴ آبان ۹۴ شماری از شهروندان کوهدشتی،‌در تماس با دفتر پایگاه خبری کشکان، از شلوغی بیش از اندازه مطب یکی از پزشکان طرح نظام سلامت شهرستان کوهدشت به شدت گله مند بوده و خواستار انعکاس آن به مقامات بهداشت و درمان این شهرستان و استان لرستان شدند. مشاهدات خبرنگار […]

IMG_20151115_183620

به گزارش خبرنگار کشکان، عصر یکشنبه ۴ آبان ۹۴ شماری از شهروندان کوهدشتی،‌در تماس با دفتر پایگاه خبری کشکان، از شلوغی بیش از اندازه مطب یکی از پزشکان طرح نظام سلامت شهرستان کوهدشت به شدت گله مند بوده و خواستار انعکاس آن به مقامات بهداشت و درمان این شهرستان و استان لرستان شدند.

مشاهدات خبرنگار ما نشان می دهد، مطب دکتر مریخ بیات متخصص ارتوپدی به حدی شلوغ بوده که مراجعین مجبور به ایستادن سرپا علی رغم مشکلات جسمی بوده اند.  همچنین برخی از حاضرین در مطب نسبت به سرعت بالای ویزیت بیماران و در نتیجه بی کیفیتی خدمات ارائه شده گله مند بوده اند.

گفتنی است اجرای طرح نظام سلامت در شهرستان کوهدشت به علت نبود فضای فیزیکی مناسب و تعداد کافی متخصص در بسیاری از رشته های درمانی علی رغم آثار مثبت و تلاش تیم بهداشت و درمان این شهرستان، بعضاً سختی ها و مشقت هایی را برای شهروندان به همراه داشته است.

IMG_20151115_183603 IMG_20151115_183740