(تصاویر) بازدید دکتر رنجبر ریاست شورای عالی نظارت از دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت

دکتر رنجبر از گسترش تحصیلات تکمیلی و جابجایی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کوهدشت در آینده ­ای نزدیک خبر داد. به گزارش خبرنگار کشکان، دکتر علی محمد رنجبر‌ اظهار داشت: این سفر با هدف آشنایی با مشکلات و ظرفیت ­های دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت صورت پذیرفت. دکتر رنجبر ضمن تأسف بابت عقب افتادگی آموزش عالی در […]

دکتر رنجبر از گسترش تحصیلات تکمیلی و جابجایی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کوهدشت در آینده ­ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشکان، دکتر علی محمد رنجبر‌ اظهار داشت: این سفر با هدف آشنایی با مشکلات و ظرفیت ­های دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت صورت پذیرفت.

دکتر رنجبر ضمن تأسف بابت عقب افتادگی آموزش عالی در شهرستان کوهدشت، گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل شهرستان کوهدشت گسترش تحصیلات تکمیلی و پیراپزشکی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی گفت: مراکز دانشگاهی کوهدشت باتوجه به جمعیت و وسعت این شهرستان می­ بایست بعد از بروجرد و خرم آباد حرف اول را بزنند، اما متأسفانه این در حالی است که مراکز دانشگاهی شهرهای الیگودرز و ازنا با توجه به  جمعیت و وسعت کمتر  نسبت به شهر کوهدشت، از امکانات و تجهیزات بهتری برخوردار هستند.

وی افزود: بعد از بازدیدی که از دانشگاه آزاد کوهدشت داشتیم بنا گردید، در بهمن ماه سال جاری دانشگاه آزاد کوهدشت به ساختمان دانشگاه علمی و کاربردی انتقال یابد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به بازدید از زمین قدیمی مصلا و چند زمین دیگر امیدواریم با کمک مسئولین ارشد استانی و شهرستانی بتوانیم در آینده ­ای نزدیک زمین مناسبی برای دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت خریداری نماییم.

گزارش و عکس: حسین ناصری

IMG_3554 IMG_3551 IMG_3546 IMG_3539 IMG_3528 IMG_3525 IMG_3521 IMG_3515