مرحوم سجاد آزادبخت: از چاه های کشاورزی مان نفت و گاز بالا می آید، به داد ما برسید!

۸ آبان و بر اثر رعد و برق در زمین‎های روستای «چم‎کبود علیا» از توابع شهرستان کوهدشت که به نفت و گاز آلوده هستند، چاهی منفجر شد و متأسفانه موجب سوختگی شدید یکی از اهالی روستا (سجاد آزادبخت) و در نهایت منجر به فوت ایشان شد. جالب توجه است که در اولین جلسه اعضای ستاد تدبیر و امید […]

۸ آبان و بر اثر رعد و برق در زمین‎های روستای «چم‎کبود علیا» از توابع شهرستان کوهدشت که به نفت و گاز آلوده هستند، چاهی منفجر شد و متأسفانه موجب سوختگی شدید یکی از اهالی روستا (سجاد آزادبخت) و در نهایت منجر به فوت ایشان شد.

DSC_0132

جالب توجه است که در اولین جلسه اعضای ستاد تدبیر و امید کوهدشت با فرماندار محترم؛ مرحوم سجاد آزادبخت همین مشکل وجود “نفت و گاز” را با فرماندار در میان گذاشت و از ایشان تقاضای رفع مشکل را داشت.

(برای دیدن خبر جلسه کلیک کنید  نشست فرماندار کوهدشت با اعضای ستاد دکتر روحانی)

DSC_0131-1

نفر سوم از راست: مرحوم سجاد آزادبخت

آلودگی و بوی بد روستای «چم‎کبود علیا» چند سالی است که مشکلات زیادی برای اهالی منطقه به‎وجود آورده و متأسفانه تاکنون اقدام خاصی از طریق مسئولان ذی ربط صورت نگرفته است.

لازم است که مسئولان عزیز با توجه به وضعیت پیش آمده و درگذشت شادروان سجاد آزادبخت،  به طور ویژه پیگیر این موضوع شوند و تمام توان خود را برای رفع آن به کار گیرند.

photo_2015-11-13_19-40-38