نیازمندان لرستانی چشم‌انتظارند/ لباس‌های گرم خود را اهدا کنید

  جمعی از شهروندان و سازمان‌های مردم‌نهاد لرستان کمپین جمع‌آوری لباس‌های گرم برای نیازمندان لرستانی راه‌اندازی می‌کنند. به گزارش کشکان، ساکنین لرستان و تهران می‌توانند تا چهارشنبه ۲۰ آبان لباس‌های گرم اضافه اما سالم و یا نو خود را به افراد کم‌بضاعت لرستانی اهدا کنند. ساکنان لرستان لباس‌های اهدایی خود را شنبه ۱۶ آبان تا […]

 

۱۳۹۴۰۸۱۲۱۲۵۵۴۸۳۲۰۶۴۴۳۲۱۱۰

جمعی از شهروندان و سازمان‌های مردم‌نهاد لرستان کمپین جمع‌آوری لباس‌های گرم برای نیازمندان لرستانی راه‌اندازی می‌کنند.

به گزارش کشکان، ساکنین لرستان و تهران می‌توانند تا چهارشنبه ۲۰ آبان لباس‌های گرم اضافه اما سالم و یا نو خود را به افراد کم‌بضاعت لرستانی اهدا کنند.

ساکنان لرستان لباس‌های اهدایی خود را شنبه ۱۶ آبان تا چهارشنبه، ساعت ۸ تا ۱۷ در خرم‌آباد، کوی جهادگران(غرب دریاچه کیو)، ساختمان جنبی مرکز علمی-کاربردی، طبقه همکف، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، سازمان دانشجویان تحویل می‌دهند.

هدایای ساکنان تهران نیز پنجشنبه ۲۱ آبان از ساعت ۹ تا ۱۴ در تهران، شهر زیبا، اول تعاون، مجتمع اداری میلاد، طبقه ۶ دریافت می‌شود.

این کمپین با عنوان «چتر شیشه‌ای» با مشارکت و همیاری تعدادی از شهروندان و انجمن‌هایی چون کانون همیاران طبیعت جهاد دانشگاهی لرستان، سازمان مردم‌نهاد بلوطبان و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد تشکیل می‌شود.

 

مهرداد دهقانی

مسوول کارگروه تبلیغات کمپین