مرگ جوان صدمه دیده از انفجار مواد نفتی روستای چم کبود علیای کوهدشت در اثر رعد و برق

به گزارش خبرنگار کشکان، مواد نفتی روستای چم کبود علیا در شهرستان کوهدشت که قبلاً موجب آتش گرفتن چاه های کشاورزی و رودخانه کنار این روستا شده و بوی بد آن زندگی را برای ساکنان آن دشوار نموده بود، این بار به شکل دیگری حادثه آفرید. سجاد آزادبخت یکی از ساکنان این روستا در حالی که […]

photo_2015-11-13_19-40-38

به گزارش خبرنگار کشکان، مواد نفتی روستای چم کبود علیا در شهرستان کوهدشت که قبلاً موجب آتش گرفتن چاه های کشاورزی و رودخانه کنار این روستا شده و بوی بد آن زندگی را برای ساکنان آن دشوار نموده بود، این بار به شکل دیگری حادثه آفرید.

سجاد آزادبخت یکی از ساکنان این روستا در حالی که در کنار چاه کشاورزی خود در حال استراحت بود ناگهان با انفجار مهیبی مواجه شد. به گفته ی اهالی رعد و برق موجب شعله ور شدن مواد نفتی و انفجار شده و این کشاورز را دچار سوختگی ۸۰ درصد نمود. وی پس از اعزام به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد و نهایتاً بیمارستان سوختگی اصفهان در اثر شدت سوختگی درگذشت.

گفتنی است بحث ضرورت حل مشکل ساکنان این روستا و بهره برداری از مواد نفتی زیرزمینی خارج شده از چاه ها و زمین های آن بارها سوژه ی رسانه های محلی و سراسری بوده است.