اسماعیل دوستی: کمک شهرداری تهران به شهرهای سیل زده کوهدشت و ایلام کمتر از کمک به خرمشهر نیست

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران می تواند به شهرهای سیل زده ایلام و کوهدشت کمک های تجهیزاتی داشته باشد. به گزارش کشکان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل دوستی در دویست و یکمین جلسه شورا افزود: خسارت سیل بیشتر معطوف به دو شهر […]

۱۴۴۶۱۳۲۴۷۳۰۲۰_photo-152

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران می تواند به شهرهای سیل زده ایلام و کوهدشت کمک های تجهیزاتی داشته باشد.
به گزارش کشکان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل دوستی در دویست و یکمین جلسه شورا افزود: خسارت سیل بیشتر معطوف به دو شهر ایلام و کوهدشت بوده که طغیان رودخانه سیمره موجب آن شده است.
وی گفت : خسارت بسیار سنگین بوده به گونه ای که امروز از زیر ساخت های شهری و حتی سطل های زباله نیز اثری باقی نمانده است.
دوستی افزود: سیل سبب شده گل و لای و بقایای تخریب شده ادوات و وسایل در بوستان ها و پارک ها جمع شود و امروز دیگری چیزی به اسم بوستان در این شهر ها شاهد نیستیم.
وی با اشاره به اینکه این بارش سه روزه بی سابقه بوده گفت: من درخواست کمک مالی ندارم ولی از رئیس شورا و مدیریت شهری می خواهم که از نظر تجهیزات و ماشین آلات حتی وسایلی که استفاده شده است، به  این شهرها کمک کنند زیرا کمک شهرداری تهران به شهر های سیل زده  کوهدشت و ایلام کمتر از کمک به خرمشهر نیست.