لرستان یک استان حادثه‌خیز است/ لزوم اختصاص بالگرد امداد و نجات

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در دیدار با رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به حادثه خیز بودن این استان اظهار داشت: در این راستا می طلبد که یک فروند بالگرد امداد و نجات برای استان لرستان در نظر گرفته شود. وی با بیان اینکه کشور ایران […]

۷۱۶۰۹۴به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در دیدار با رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به حادثه خیز بودن این استان اظهار داشت: در این راستا می طلبد که یک فروند بالگرد امداد و نجات برای استان لرستان در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه کشور ایران یک کشور حادثه خیز بوده و جزء ۱۰ کشور بلاخیز دنیا محسوب می شود عنوان کرد: استان لرستان نیز جزء استانهای اول تا پنجم حادثه خیز در کشور محسوب می شود.

استاندار لرستان با اشاره به موقعیت توپوگرافی لرستان عنوان کرد: این امر امداد رسانی در مواقع بحران در استان را با سختی مواجه می کند.

بازوند با تقدیر از عملکرد جمعیت هلال احمر لرستان در رابطه با امداد رسانی به سیل زدگان استان طی چند روز گذشته تصریح کرد: با توجه به اینکه استان لرستان یک استان حادثه خیز بوده می طلبد که جمعیت هلال احمر در مرکز نگاه ویژه ای نسبت به استان لرستان در بحث اختصاص تجهیزات امداد و نجات داشته باشد.

وی با اشاره به توزیع شش فروند بالگرد امداد و نجات جمعیت هلال احمر در کشور بیان داشت: در صورت نهایی شدن توزیع این تعداد بالگرد می طلبد که در این زمینه به استان لرستان نگاه ویژه ای صورت گیرد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه امروز اختصاص یک فروند بالگرد امداد و نجات دیگر به استان لرستان یکی از نیازهای اساسی این استان محسوب می شود گفت: امیدواریم هنگام توزیع این تعداد بالگرد امداد و نجات یک فروند از آنها در اختیار استان لرستان قرار گیرد.