سرخط خبرها
امروز: پنج شنبه, ۳۰ دی , ۱۳۹۵ | ۲۲:۳۹:۴۹آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ،‌ ۰۴:۴۶
۲۹ مهر ۱۳۹۴در ۱۱:۱۱ ب.ظ تعداد بازدید: 425 بازدید کد خبر:45613 چاپ خبر

تکمیل چهارخطه خرم آباد-کوهدشت، شاید وقتی دیگر

0

ایجاد محورهای ارتباطی استاندارد وایمن علاوه بر اهمیتی که در کاهش وقوع تصادفات و حفظ جان افراد دارد،یکی ازمهمترین زیرساخت های توسعه و پیشرفت هرمنطقه محسوب می شود. به همین منظوراحداث چهارخطه در محور ۸۵ کیلومتری خرم آباد به کوهدشت به عنوان یکی ازمحورهای پرتردد وحادثه خیزاستان سال ۱۳۸۰ در دستور کار قرار گرفت،طرحی که […]

۱۴۲۳۲۵۱۷۰۲_۲۰۱۵-۰۲-۰۶_۱۱۴۰۲۸۱

ایجاد محورهای ارتباطی استاندارد وایمن علاوه بر اهمیتی که در کاهش وقوع تصادفات و حفظ جان افراد دارد،یکی ازمهمترین زیرساخت های توسعه و پیشرفت هرمنطقه محسوب می شود.
به همین منظوراحداث چهارخطه در محور ۸۵ کیلومتری خرم آباد به کوهدشت به عنوان یکی ازمحورهای پرتردد وحادثه خیزاستان سال ۱۳۸۰ در دستور کار قرار گرفت،طرحی که همچنان تکمیل نشده است.
ملکی صادقی کارشناس حمل و نقل استان با اشاره به شلوغی این محورمی گوید:درشش ماهه نخست امسال بطورمتوسط روزانه ۹ (نه)هزار و سیصد وسیله نقلیه از این محورعبور می کند.
سرهنگ چغلوند رئیس پلیس راه استان هم با اعلام اینکه این محوریکی ازمحورهای به اصطلاح قرمزوخطرناک استان شناخته شده ، گفت :۲۰ درصد تصادفات استان دراین مسیررخ می دهد.
یکی از رانندگان مسیرخرم آباد به کوهدشت درباره حادثه خیز بودن این محورمی گوید: حداقل دردوسه روزی یکباراینجا تصادف رخ می دهد.
راننده دیگرهم می گوید: جاده خطرناک و پیچ درپیچی است وازلحاظ استاندارد وزیر سازی مناسب نیست.
این درحالیست که با هدف حذف نقاط حادثه خیز، صرفه جویی درمصرف سوخت وکاهش زمان مسیر، طرح چهارخطه شدن این محوردرسال ۸۰ (هشتاد) آغاز شد.
ملکی مدیر کل راه و شهرسازی استان درباره روند کند وتاخیردرساخت این طرح گفت:با توجه به اینکه ازسال ۸۰(هشتاد) تا سال ۹۰(نود) اعتبارات این طرح استانی بود وردیف مالی نداشت،وکمی بودجه و اعتبارباعث شد که روند ساخت این طرح کند شود.
رئیس پلیس راه استان گفت:با توجه به وجود کارگاهای متعدد درمسیر که به خاطر چهار خطه شدن این محوربنا شده اند وهمچنین نیمه کاره ماندن آن ،متأسفانه باعث افزایش وقوع تصادفات دراین محورمی شود.
سرهنگ چغلوند افزود: درشش ماهه نخست امسال در ۱۲ (دوازده) فقره تصادف دراین محور۱۴(چهارده) نفرجان خود را از دست داده اند.
به این ترتیب با پیگیری مسئولان واوجگیری مطالبات مردم و با اختصاص ردیف اعتبارملی ، اجرای این طرح درسال ۹۱ (نودویک) بصورت جدی تردردستورکارقرارگرفت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان دراین باره گفت:با صرف ۵۵ (پنجاه و پنج)میلیارد تومان اعتبارتاکنون ۳۸ (سی و هشت)کیلومتراز مسیر را تکمیل کردیم و۳۲ (سی و دو)کیلومترباقی مانده هم با حدود۶۵ (شصت و پنج)درصد پیشرفت فیزیکی دردست ساخت است.
ملکی با بیان اینکه برای تسریع درساخت این طرح سعی کردیم علاوه براستفاده از ردیف اعتبارات ملی ، از محل اعتبارات استانی هم توانستیم حدود ۲۰ میلیارد تومان جذب کنیم، افزود: تا پاییز ۱۳۹۵ (نودوپنج) این محور بطور کامل به بهره برداری می رسد.
به هر حال مسئولان می بایست برای تسریع در ساخت چهارخطه خرم آباد – کوهدشت به عنوان یکی از محورهای پررفت و آمد و سانحه خیز چاره اندیشی کنند، تا ضمن پرداخت مطالبات پیمانکاران طرح، بالاخره پس از ۱۵(پانزده ) سال شاهد تکمیل این طرح باشیم.

 

 

 

 

برچسب‌ها

دیدگاه

  1. سلام بر همگی باز نزدیک انتخابات ه وشما دارید استفاده سیاسی از ای پروژه میکنید چطوره همین همسایگی شهر کوهدشت نگاه کنید چطوره سالانه هیچ ماهانه شاهد تغییر در سطح جاده ها هستیم واقعآ مسوولان استان توانای ندارن این پروژه میایست سال نود تکمیل بشه مدیون روز قیامت ید

    [پاسخ]

  2. انشا اله صدها خانواده دیگر عزادار شدن درست میشه ؟ دادم به جایی نمی رسه فقط این میگم خدا در روز قیامت بازخواست میکنه از فرماندار راه ترابری بنده ناچیز وهمه اگر قصور کردیم باید جوابگو باشیم پس اون دنیا منتظرم تا ببینم

    [پاسخ]

بیان دیدگاه

عکس/ فیلم/ صوت
«کافه کشکان»
تبلیغات و پیام ها
آمار سایت
    • 1
    • 24,999
    • 29,652
    • 241,563
    • 1,021,854
    • 13,377,357
    • 27,906,767
    • 44,586
    • پنج شنبه ۳۰ دی , ۱۳۹۵
سایت های مرتبط