کاندیداهای اصلاح طلب؛ خاموش یا فعال!

به گزارش کشکان؛ تقریباً چهار ماه تا برگزاری دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی فاصله باقی مانده است. در این بین شش کاندیدای احتمالی جریان اصلاح طلب کوهدشت و رومشکان با استفاده از تجربه سایر انتخابات ها، درصدد اجماع و وحدت و حمایت از یک گزینه نهایی برآمدند. تا کنون ۲ اطلاعیه توسط این شش کاندید صادر شده است. […]

به گزارش کشکان؛ تقریباً چهار ماه تا برگزاری دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی فاصله باقی مانده است. در این بین شش کاندیدای احتمالی جریان اصلاح طلب کوهدشت و رومشکان با استفاده از تجربه سایر انتخابات ها، درصدد اجماع و وحدت و حمایت از یک گزینه نهایی برآمدند.

تا کنون ۲ اطلاعیه توسط این شش کاندید صادر شده است. در بیانیه اول مقدمات اجماع ذکر شده بود که پس از بررسی های بسیار در مسیر فرایند اجماع قرار داریم و بر طبق بیانیه دوم  “فرج اله مومنی” به عنوان نتیجه نهایی اجماع معرفی شده بود.

مومنی به عنوان شخصیتی کاریزما در بدنه جریان اصلاح طلب منطقه شناخته می شود. شخصیتی نسبتاً محبوب که دارای ساختار تشکیلاتی قوی است. با وجود اینکه تقریباً دو ماه از صدور بیانیه دوم گذشته است چندان تحرک و فعالیتی از سوی مومنی دیده نشده است. در این زمینه این سوال ایجاد می شود که آیا این عدم تحرک از پیش تعیین شده است یا حالتی مانند تردید و دودلی و بی رغبتی نسبت به انتخابات آینده را نشان می دهد؟

مومنی-دو

در طول این مدت مومنی مورد پرسش نخبگان هم قرار گرفته است که چرا تحرک انتخاباتی خود را شروع نمی کند.

IMG_20150812_220859-300x247از شش کاندیدای احتمالی اصلاح طلب مصطفی آزادبخت به استان همدان رفت و به عنوان مدیر کل حراست استانداری همدان منصوب شد. زمزمه بازگشت صیدعلی کورانی فر هم به جایگاه سابقش در استانداری لرستان به گوش می رسد. نسبتاً می توان گفت که از بین سه گزینه دیگر یعنی محمدی آزادبخت، شیخ هادی قبادی و طهماسب علیپور اقبال محمدی آزادبخت و شیخ هادی قبادی بیشتر است.

محمدی-آزادبخت-۳۰۰x210

باید منتظر ماند و دید که آیا فرج اله مومنی تحرک و فعالیت انتخاباتی خود را شروع خواهد کرد یا فرصت را به سایر کاندیداهای اصلاح طلب می دهد؟