گفتگوی کوتاه ما با شهردار جدید کوهدشت

علی نجات نورعلی شهردار جدید کوهدشت دیروز ۱۹ مهرماه ۹۴ در محل فرمانداری کوهدشت با حضور معاون عمرانی استاندار لرستان، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان، امام جمعه و فرماندار کوهدشت و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان کوهدشت معارفه شد. خبرنگار ما امروز به شهرداری کوهدشت رفته و گفتگویی کوتاه با ایشان ترتیب داده […]

IMG_4186

علی نجات نورعلی شهردار جدید کوهدشت دیروز ۱۹ مهرماه ۹۴ در محل فرمانداری کوهدشت با حضور معاون عمرانی استاندار لرستان، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان، امام جمعه و فرماندار کوهدشت و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان کوهدشت معارفه شد.

خبرنگار ما امروز به شهرداری کوهدشت رفته و گفتگویی کوتاه با ایشان ترتیب داده که متن آن جهت اطلاع مخاطبان کشکان در زیر می آید:

جناب نورعلی خودتان را به صورت کوتاه معرفی کنید.

نورعلی هستم دارای ۱۸ سال سابقه کار در شهرداری و دو سال سابقه عضویت در شورای شهر کوهدشت. دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی هستم و در خدمت مردم شریف کوهدشت.

برنامه هایتان برای کوهدشت، قول هایی که می توانید بدهید و اتفاقاتی که قرار است با روی کار آمدن شما در شهر بیفتد.

برنامه هایمان را در حین کار متعاقباً اعلام خواهیم کرد. در خدمت مردم خواهیم بود. در راستای خدمات شهری، عمران، مسائل ترافیکی در سطح شهر و سایر امور شهر برنامه هایمان را به مرور با مردم در میان خواهیم گذاشت و مصوبات شورا را اجرا خواهیم کرد.

برنامه شما برای حل معضل دپوی زباله در خوشناموند.

همچون دیگر شهرهای استان که دپوی زباله خیلی سنتی و ابتدایی هست ما نیز در حال حاضر این روش را داریم. ولی در برنامه داریم به روشی معقول تر که حداقل قابل قبول تر باشد برای مردم و موجبات آزار شهروندان را فراهم نیاورد برسیم و در آینده ی نزدیک خبر خوشی از دپوی قابل قبول تری به شهروندان خواهیم داد.

در مورد این چاله چوله های شهر و آسفالت معابر که دغدغه ی رانندگان، مردم و میهمانان شهر است چه برنامه ای دارید؟

در این راستا دو بحث داریم. یکی بحث اعتبارات عمرانی که از طرف وزارت کشور و استانداری برای روکش و آسفالت  اعلام می شود و بحث اعتبارات جاری برای دست اندازهای سطح شهر که در همین چند رو آتی شروع خواهد شد.

 

گفتگوی خیلی کوتاه: سینا قلندری