خروج مصطفی آزادبخت از گردونه ی رقابت انتخابات مجلس کوهدشت؟/ سرپرست اداره کل حراست استانداری همدان منصوب شد

مصطفی آزادبخت، فرماندار سابق ملایر که با استعفا از این سمت قصد کاندیداتوری در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه کوهدشت و رومشکان را داشت و در ائتلاف ۱+۶ اصلاح طلبان کوهدشت شرکت جسته بود، به عنوان سرپرست اداره کل حراست استانداری همدان منصوب شد.باید دید آیا آزادبخت از گردونه ی رقابت […]

IMG_9658 [800x600]

مصطفی آزادبخت، فرماندار سابق ملایر که با استعفا از این سمت قصد کاندیداتوری در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه کوهدشت و رومشکان را داشت و در ائتلاف ۱+۶ اصلاح طلبان کوهدشت شرکت جسته بود، به عنوان سرپرست اداره کل حراست استانداری همدان منصوب شد.باید دید آیا آزادبخت از گردونه ی رقابت کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه ی مذکور خارج می شود یا نه؟ لازم به ذکر است که مطابق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، مدیران کل و سرپرستان دفاتر و ادارات کل استانداری ها و معاونین آنان صرفاً از کاندیداتوری در قلمرو مأموریت خود محرومند و می توانند در حوزه های دیگر کاندیدا شوند.

به گزارش کشکان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، محمد ناصر نیکبخت صبح امروز در آیین تکریم خدمات و معارفه مدیر کل حراست استانداری همدان، گفت: حراست باید مرجع مراجعات پرسنل و مردم و همه آنهایی که ارتباط پیدا می کنند، باشد و باید طوری ساماندهی شود که پرسنل و مراجعین احساس کنند به جایی می روند که مشاوره بگیرند و به آنها آسیبی نمی رسد.

وی افزود: در سال انتخابات، سلامت و امنیت و روند و گردش کار انتخابات برای دولت بسیار مهم است تا بتواند امانتداری مجریان و سلامت انتخابات را به اثبات برساند.

استاندار با تقدیر از وفاداری، دلسوزی، صداقت و ژرف نگری فرماندار سابق ملایر و مدیر کل سابق حراست استانداری، ادامه داد: هر دو مدیرانی شایسته و لایق برای نظام هستند و این تغییر بنا به مصلحت و تقویت حراست استانداری در سال انتخابات انجام می شود و هیچ دلیلی مبنی بر نبود عزم خدمت و شایستگی این مدیران در این تغییرات موثر نبوده است.

نیکبخت اضافه کرد: با توجه به مصلحت و تجربه خوب انتخاباتی آزاد بخت، تصمیم به استفاده از وی در اداره کل حراست گرفته شد تا بخوبی انتخابات را مجری باشیم وموجبات سلامت و امنیت انتخابات را به نحوی شایسته که خواسته مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است، فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: گستره انتخابات و سایر موارد این انتظار را از اداره کل حراست ایجاد می کند که بتواند در سطح شهرستان ها و مرکز استان نقش بیشتری داشته باشد.

استاندار در پایان با تقدیر از زحمات و تلاشهای ضرغام احمدوند در طی تصدی مدیر کلی حراست استانداری همدان ، مصطفی آزادبخت را به عنوان سرپرست اداره کل حراست استانداری  و ضرغام احمدوند را به عنوان مشاور استاندار معرفی کرد.

در این نشست که با حضور مدیران ستادی استانداری تشکیل شده بود، مدیر کل سابق حراست استانداری گزارشی کوتاه از عملکرد ۴ ساله این اداره کل ارائه کرد و سرپرست جدید این اداره کل از اهداف و برنامه های خود سخن گفت.