دل انگیز: با قهرمان المپیک به جنگ ارتش های جهان می رویم

المپیک ارتش های جهان در شهر سیزم کره جنوبی برگزار می شود و ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ارتش های ایران اعلام شد . روح الله دل انگیز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ارتش های ایران درباره شرایط تیم و نفرات اعزامی به خبرنگار طرفداری گفت : اردو های خوبی داشتیم و شکر خدا تیم […]

المپیک ارتش های جهان در شهر سیزم کره جنوبی برگزار می شود و ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ارتش های ایران اعلام شد .

روح الله دل انگیز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ارتش های ایران درباره شرایط تیم و نفرات اعزامی به خبرنگار طرفداری گفت : اردو های خوبی داشتیم و شکر خدا تیم در شرایط خوبی به سر میبرد و ۱۲ مهر عازم سیزم کره جنوبی برای حضور در المپیک ارتش ها می شویم .

دل انگیز در مورد حضور محسن حاجی پور در این مسابقات گفت : حاجی پور قبل از سفر به آمریکا با قدرت در انتخابی نیروهای مسلح شرکت نمود و و تمام حریفان خود را شکست داد و  انتخاب شد . حاجی پور در همان شب برگشت از آمریکا در اردوی نیروهای مسلح حاضرشد و به تمام  شایعات پیرامون خود خاتمه دادن و بقول خودش یک وجب خاک این کشور و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با هیچ چیزی عوض نخواهد کرد و وی درحال حاضر با تمام قوا و انگیزه درصدد کسب مدال طلای این رقابتهاست تا برای کشور عزیزمان ایران افتخار دیگری کسب کند .

دل انگیز افزود:این مسابقات رویداد مهمی است  و تمام تیم ها با نفرات اصلی و شاخص خود در این رقابتها حاضر می شوند .تیم ما هم نفرات شاخص و خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم، وی گفت: امید نوروزی قهرمان المپیک و جهان کاپیتان تیم ما در المپیک ارتش ها می باشد .

دل انگیز در پایان افزود:  ازسردار باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح کشور، سردار آزوره  جانشین و رئیس  هیئت کشتی ستاد کل نیروهای مسلح و آقایان بساطی و ریاحی پشتیبانی و تدارکات ستاد کل و فدراسیون کشتی به خاطر تمامی حمایت ها سپاس گزاریم .

 

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ارتش های ایران اعزامی به رقابتهای المپیک ارتش ها سیزم کره جنوبی ۲۰۱۵

۵۹ کیلوگرم : محسن حاجی پور

۶۶ کیلوگرم : امید نوروزی

 

۷۱ کیلوگرم : محمد علی گرایی

۷۵ کیلوگرم : بهروز هدایت

۸۰ کیلوگرم : میلاد خسروی

۸۵ کیلوگرم : داوود اخباری

۹۸ کیلوگرم : سید مصطفی صالحی زاده

۱۳۰ کیلوگرم : بشیر باباجان زاده

سرمربی : روح الله دل انگیز

مربیان : ایرج یاروند ، عباس مرادی