مربیان پیش دبستانی مراقب سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو  باشند

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به ثبت اطلاعات مربوط به نیروهای پیش دبستانی و خرید خدمت آموزشی گفت: تمام اطلاعات مربوط به این نیروها در سامانه اطلاعاتی آموزش و پرورش ثبت است و بر مبنای دستورالعمل وزارتی با  دریافت حقوق از محل حساب های دولتی و تاییدیه پرداخت حق بیمه می توانند  […]

گودرز-کریمی-فر-۳۰۰x2291

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به ثبت اطلاعات مربوط به نیروهای پیش دبستانی و خرید خدمت آموزشی گفت: تمام اطلاعات مربوط به این نیروها در سامانه اطلاعاتی آموزش و پرورش ثبت است و بر مبنای دستورالعمل وزارتی با  دریافت حقوق از محل حساب های دولتی و تاییدیه پرداخت حق بیمه می توانند  مشمول جذب قرار گیرند.

دکتر گودرز کریمی فر با تاکید بر اهتمام آموزش و پرورش برای دفاع از حقوق این نیروها و تلاش برای استفاده حداکثری از ظرفیت آنان گفت: ممکن است که برخی افراد سودجو و فرصت طلب بخواهند با سوء استفاده از نیروهای پیش دبستانی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری نمایند. وی تاکید کرد : تمام اطلاعات مربوط به مراکزضمیمه  پیش دبستانی در مدارس دولتی در سامانه  آموزش و پرورش موجود است و  توسط  واحدهای نظارتی به دقت کنترل می شود و با افراد متخلف برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد. کریمی فر مبنای ثبت نام از مشمولین این طرح را همکاری قبل از ۹۱/۷/۲۶ اعلام کرد و گفت: نیروهایی که پس از این تاریخ جذب مراکز پیش دبستانی شده اند تحت هیچ عنوان مشمول این دستورالعمل قرار نمی گیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه افزود: متقاضیان می بایست نمون برگ تکمیل شده مبنی بردرخواست جذب ، تصویر مدرک تحصیلی دانشگاهی به همراه اصل آن ، تصویر شناسنامه و کارت ملی ، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت وظیفه ( برای برادران ) ، گواهی اشتغال به کار درپیش دبستانی که به تایید آموزش وپرورش منطقه مربوط رسیده به همراه تاییدیه امورمالی منطقه مبنی بردریافت حقوق از حساب دولتی ( برای نیروهای پیش دبستانی) ، گواهی اشتغال به کار از شرکت خدماتی که به تایید آموزش و پرورش منطقه مربوط رسیده به همراه صورت حساب بیمه و تاییدیه امورمالی منطقه مبنی بردریافت حقوق از اعتبارات دولتی ( برای نیروهای خرید خدمات آموزشی)  ، گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی سلامت از مرجع پزشکی مورد نظر را در تاریخ مقرر به منطقه یا شهرستان محل اشتغال خود تحویل دهند.

کریمی فر ادامه داد : داشتن مدرک تحصیلی حداقل کاردانی ، مرتبط بودن رشته تحصیلی با رشته تدریس مورد نیاز آموزش و پرورش  و رعایت ضابطه جنسیت و نیاز در دوره های مختلف تحصیلی ، از دیگر شرایط نیروهای مشمول این طرح می باشد.

وی در پایان تاکید کرد : شرط اصلی به کارگیری این نیروها نیاز آموزش و پرورش با توجه به رشته شغلی ، جنسیت و دوره تحصیلی خواهد بود و ثبت نام هیچ گونه حق و الزامی برای به کارگیری ایجاد نمی نماید.