مجاهدی بزرگ یا زیادی داعشی؟!

سید محمدصادق محمدی وفایی: امام علی(علیه السلام)فرموده اند: حوادث عالم شبیه یکدیگرند و وقتی در گذشته حادثه ایی اتفاق افتاده باشد شبیه آن نیز در آینده اتفاق خواهد افتاد. تاریخ می گوید: معلوم نیست پدر زیاد چه کسی بوده است از اینرو به او زیادبن ابیه( زیاد فرزند پدرش) می گفته اند . به او […]

l6rpfejipim95uyir4j

سید محمدصادق محمدی وفایی: امام علی(علیه السلام)فرموده اند: حوادث عالم شبیه یکدیگرند و وقتی در گذشته حادثه ایی اتفاق افتاده باشد شبیه آن نیز در آینده اتفاق خواهد افتاد.
تاریخ می گوید: معلوم نیست پدر زیاد چه کسی بوده است از اینرو به او زیادبن ابیه( زیاد فرزند پدرش) می گفته اند . به او (زیاد بن امّه) زیادفرزند مادرش ویا زیاد بن سمیه نیزگفته اند. کنیه او نیز ابا مغیره است.

معاویه بعد از شهادت امام علی(ع) او را برادر خود و فرزند ابوسفیان خواند بعد از این او را زیاد بن ابوسفیان خواندند تا این‌که دوره بنی‌امیه تمام شد و از آن‌جا که پدر او مشخص نبود، بعد از بنی‌امیه او را زیاد بن ابیه یا زیادبن سمیّه خواندند.

البته معاویه ادعای برادری خود با زیاد را از قبل مطرح کرده بود و جالب این‌جا است که امیرالمؤمنین علی(ع) در زمان زمام‌داری زیاد در فارس به او نامه نوشته و می‌گوید:

«در روزگار عمر، ابو سفیان از آنچه در خاطر داشت سخنى گفت که خطاى زبان بود و وسوسه شیطان. نه نسبى بدان درست شود و نه میراثى را سزاوار بود.

او مردم و بزرگان را به دشنام دادن به علی(ع) مجبور می‌کرد و از استفاده از زور دراین امر هیچ ابائی نداشت.

حال خبردار شدم عایشه پانزده ساله عربستانی خود را در اختیار تروریست های از چچن و اتیوپی و…قرار داده است و حامله نیز شده است! و ازاین جهت هم بسیار خوشحال شده است!

مجله آنلاین دوستان: جریده النهار چاپ لبنان نوشت: عایشه پانزده ساله، قهرمان جهاد نکاح در سوریه شد. این دختر عربستانی که سه ماه پیش به سوریه سفر کرده بود، پس از بازگشت به عربستان و اعطای عنوان قهرمانی جهاد نکاح توسط مفتی های عربستان گفت که کسب این موفقیت را مدیون انرژی بالا وزحمات شبانه روزی و تلاش و همت والای رزمندگان اسلام است. عایشه می گوید من برای تقرّب به خداوند، این جهاد را انجام دادم و از خداوند می خواهم که این جهاد را ازمن قبول بفرماید.عایشه می گوید من دختری باکره بودم اما به محض ورود به جهاد نکاح توسط چندین نفر دوشیزگی خودم را فدای اسلام کردم و در این مدت مشکل رزمندگان زیادیرا حل کردم و اکثر مجاهدانی که با من جهاد داشتند از الجزایر، اتیوپی، چچن و مغرب بودند، هم اکنون هم حامله هستم و من می دانم که این فرزند در آینده یکی از مجاهدان بزرگ راه اسلام خواهد شد
. ببینید حماقت و جهالت مفتیان سعودی را زنا را جهاد نکاح نامیده اند!. به زنی بدکردار ، عنوان قهرمانی جهاد النکاح داده اند!
آن زن جاهل هم خوشحال از این است که از نطفه شوم و زنایی داعشیان ، مجاهدی بزرگ خواهد زایید!
حال باید چند ماه دیگر منتظر ماند و دید که آیا یک زیادی متولد می شود ؟ یک زیاد یا چند زیاد؟