تاکید نماینده ی کوهدشت و رومشکان بر لزوم حل مشکلات مردم رودبار

در پی حضور ملکشاهی نماینده شهرستان های کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، در روستای چم برزو  بر حل مشکلات مردم رودبار تاکید شد. در این دیدار که جمعه بیستم شهریور ماه صورت گرفت، یارمحمدی بخشدار کوهنانی، مهران پور معاون اجرایی سد سیمره و تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نیز حضور […]

۳

در پی حضور ملکشاهی نماینده شهرستان های کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، در روستای چم برزو  بر حل مشکلات مردم رودبار تاکید شد.

در این دیدار که جمعه بیستم شهریور ماه صورت گرفت، یارمحمدی بخشدار کوهنانی، مهران پور معاون اجرایی سد سیمره و تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نیز حضور داشتند.

IMG_20150911_113516

آقای ملکشاهی پس از شنیدن نقطه نظرات و درد دل های مردم بر لزوم جبران خسارات و پرداخت مطالبات آنان بر اساس کارشناسی جدید و همچنین لزوم تسریع در آماده سازی مکانهای جدید جهت جابه جایی و انتقال روستاها تاکید نمودند و مقرر گردید پیگیری های لازم توسط مسئولین سد سیمره و بخشداری کوهنانی برای حل این مشکل به عمل آید. گفتنی است در اثر آبگیری سد سیمره قرار است خانه ها، باغات و مزارع تعداد ۴۵۰ خانوار به مقدار تقریبی ۱۴۰۰ هکتار در نهایت به زیر آب برود که تا کنون اقدامات خاصی در جهت حل مشکلات مردم در این خصوص صورت نگرفته که امید است در آینده نزدیک شاهد بر طرف شدن مشکلات مردم خوب، صمیمی و زحمت کش منطقه باشیم.