مهار آتش سوزی در کارخانه ایزوگام نورآباد

آتش سوزی در کارخانه ایزوگام دلفان لرستان مهار شد. به گزارش کشکان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: با تلاش عوامل آتش نشانی حریق در کارخانه تولید ایزوگام شهرک صنعتی دلفان مهار شد . آقای رشیدی افزود: دیشب یک کارخانه تولید ایزوگام در […]

۸۱۵۸۳۲۲۹-۶۴۰۸۷۳۸

آتش سوزی در کارخانه ایزوگام دلفان لرستان مهار شد.
به گزارش کشکان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: با تلاش عوامل آتش نشانی حریق در کارخانه تولید ایزوگام شهرک صنعتی دلفان مهار شد .
آقای رشیدی افزود: دیشب یک کارخانه تولید ایزوگام در شهرک صنعتی شهرستان دلفان دچار آتش سوزی شد که به علت وسعت حریق و جلوگیری از سرایت آن به سایر واحدها در این شهرک تیم های آتش نشانی از شهرستانهای خرم آباد و سلسله برای کمک به مهار حریق به شهرستان دلفان اعزام شدند.
وی با بیان اینکه پنج دستگاه خودرو آتش نشان از مرکز استان و همچنین یک دستگاه ماشین پیشرفته برای مهار این آتش سوزی اعزام شد افزود: با کمک نیروهای آتش نشانی و استفاده از تجهیزات و امکانات آتش نشانی شهرستان های خرم آباد ، سلسله و دلفان این آتش سوزی بعد از نیم ساعت مهار شد .
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی نداشت .
آقای رشیدی افزود: کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی علت وقوع این حریق هستند.