فرج اله مومنی کاندیدای نهایی اصلاح طلبان شد

کاندیداهای احتمالی جریان اصلاح طلب شهرستان های کوهدشت و رومشکان پس از حدود دو ماه بررسی، امروز نتیجه نهایی اجماع کاندیداهای اصلاح طلب را در قالب اطلاعیه شماره ۲ اعلام کردند. بر طبق این اطلاعیه “فرج اله مومنی” به عنوان کاندید نهایی اصلاح طلبان معرفی شده است.

عکس فرج-۱به گزارش کشکان کاندیداهای احتمالی جریان اصلاح طلب شهرستان های کوهدشت و رومشکان پس از حدود دو ماه بررسی، امروز نتیجه نهایی اجماع کاندیداهای اصلاح طلب را در قالب اطلاعیه شماره ۲ اعلام کردند. بر طبق این اطلاعیه “فرج اله مومنی” به عنوان کاندید نهایی اصلاح طلبان معرفی شده است.

اطلاعیه شماره ۲

بنام خدا
مردم آگاه و فهیم شهرستانهای کوهدشت و رومشکان و بخشهای تابعه
خدای بزرگ را سپاسگزاریم در برهه ای از تاریخ پرفراز و نشیب این دیار کهن زندگی میکنیم که مامور به دفاع از کرامت انسانی و اقامه حدود الهی هستیم و نظام سیاسی جمهوری اسلامی، بستر تحقق این اهداف متعالی گردیده است.
اگرچه شور و شعور ملت رشید ایران در دفاع از سنگرهای حقوق الهی خود مثال زدنی بوده و هست اما گویی میوه های شجره طیبه این نظام سیاسی ،در گذر زمان،طعمی گواراتر می یابد آنچنانکه طی روزهای گذشته،در قامت رشید شما آحاد افراد جامعه و بلوغ سیاسی فرزندان فرهیخته شما تجلی یافت.
همشهریان ارجمند
همچنانکه در اطلاعیه شماره ۱ به استحضار رسید تعداد ۶ نفر از فرزندان و کاندیداهای احتمالی انتخابات پیش رو با تشکیل جلسات متعدد و پذیرش و تدوین سازوکاری مدنی که توسط ۳ نفر از افراد متعهد و مورد وثوق آنها اجرا گردید، در یک جامعه آماری ۵۰۰ نفره که اقشار مختلف جامعه را پوشش داده است، برادر محترممان آقای فرج اله مومنی حائز اکثریت آرا گردید.

باعرض پوزش از تأخیر در اعلام این خبر, اینک ضمن معرفی ایشان به عنوان کاندیدای مورد توافق این جمع ،امیدواریم در پرتو تفضلات الهی و حمایت همه جانبه شما مردم غیور،هم اسباب توفیق در رقابت پیش رو شویم و هم به نهادینه کردن پذیرش این رویکرد مدنی مدد برسانیم.
بار دیگر همدلی و همزبانی شما همشهریان فهیم را در سال همدلی و همزبانی مورد نظر مقام معظم رهبری ارج نهاده و مستمر بخوانیم که :
خدایا چنان کن سرانجام کار /تو خوشنود باشی و ما رستگار

محمدی آزادبخت-مصطفی آزادبخت- طهماسب علیپور-هادی قبادی-علی کورانی فر