سرخط خبرها
امروز: سه شنبه, ۹ خرداد , ۱۳۹۶ | ۱۳:۵۰:۰۸آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ ،‌ ۰۸:۴۸
۱۶ شهریور ۱۳۹۴در ۷:۲۷ ب.ظ تعداد بازدید: 246 بازدید کد خبر:43171 چاپ خبر

عذر خواهی مدیرعامل سایپا از مردم

0

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان عذرخواهی کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان بابت کیفیت پایین محصولات این شرکت عذرخواهی کرد. جمالی در حاشیه افتتاح مراکز خدمات پس از فروش محصولات جدید شرکت سایپا گفت: در گذشته اکثر محصولات شرکت ما با کیفیت مناسب تحویل مشتریان نشده […]

pride1

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان عذرخواهی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان بابت کیفیت پایین محصولات این شرکت عذرخواهی کرد.

جمالی در حاشیه افتتاح مراکز خدمات پس از فروش محصولات جدید شرکت سایپا گفت: در گذشته اکثر محصولات شرکت ما با کیفیت مناسب تحویل مشتریان نشده که من به نوبه خود از مشتریان محترم این شرکت عذرخواهی می کنم.

وی با اشاره به برنامه های جامع سایپا برای ارتقا کیفیت محصولات این شرکت گفت: برنامه های ویژه ای برای ارتقا کیفیت در حوزه تولید و خدمات پس از فروش خودروهای خود داریم.

جمالی همچنین از تولید محصولات با کیفیت در گروه سایپا خبرداد و گفت: تلاش شده تا با تولید محصولات با کیفیت در رنج های مختلف قیمت، مشتریان محترم شرکت را از محصولاتمان راضی کنیم.

وی همچنین به لزوم توجه بیشتر به تولید ملی و به خصوص صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو با اشتغال فراوان، حرکت به سمت بومی سازی و افزایش صادرات صنعتی کشور نیازمند توجه بیشتر دولت و مردم است.

 

 

 

 

برچسب‌ها ,

دیدگاه

  1. جناب مدیر عامل عذر خواهی شهامت میخواد ممنون ؟ در ضمن با پراید پیچ عذری پذیرفته نیست چند خانواده داغدار شدن با ماشین های غیر استاندارد شما ایا پدران وبرادران وبچه ای جوان ما بر میگردن ووووو نه ولی البته هیچ مسولی در مملکت ما با ماشین ایرانی تردد نیمکنه که درد مردم بفهمن

    [پاسخ]

  2. هخخخخخخخخخخخخخ

    [پاسخ]

بیان دیدگاه

عکس/ فیلم/ صوت
«کافه کشکان»
تبلیغات و پیام ها
آمار سایت
    • 0
    • 21,163
    • 31,308
    • 276,016
    • 974,390
    • 11,384,615
    • 31,891,732
    • 46,892
    • سه شنبه ۹ خرداد , ۱۳۹۶
سایت های مرتبط