کشاورزی با طعم فاضلاب در کوهدشت!+ تصاویر

به گزارش خبرنگار کشکان، پساب یا گنداب زیر مجموعه ای از فاضلاب است که از مدفوع و ادرار تشکیل شده است اما اغلب به هر نوع فاضلابی اعم از خانگی، بیمارستانی و صنعتی اطلاق می شود. اما آنچه حائز اهمیت است اینکه اگر این آب ها به صورت اصولی و بدون رعایت استانداردهای لازم تصفیه […]

به گزارش خبرنگار کشکان، پساب یا گنداب زیر مجموعه ای از فاضلاب است که از مدفوع و ادرار تشکیل شده است اما اغلب به هر نوع فاضلابی اعم از خانگی، بیمارستانی و صنعتی اطلاق می شود.
اما آنچه حائز اهمیت است اینکه اگر این آب ها به صورت اصولی و بدون رعایت استانداردهای لازم تصفیه نشود می تواند فاجعه زیست محیطی و بهداشتی را برای ساکنان مناطق شهری و روستایی به همراه داشته باشد.
متاسفانه علی رغم هشدارهای مکرر کارشناسان کشاورزی چندین سال است که عده ای سود جو و منفعت طلب با بی شرمی هر چه تمام تر و بدون رعایت هیچ گونه استانداردی از فاضلاب شهری در کشاورزی استفاده می کنند و جان شهروندان کوهدشتی را به خطر می اندازند.
این فاجعه زیست محیطی و بهداشتی در سکوت متولیان بهداشت شهرستان کوهدشت همچنان در حال رشد و توسعه است.

تصاویری که در ذیل می بینید مربوط به پمپ های کشاورزی حد فاصل روستای سه آسیابه و شهباز بگ آزادبخت در تاریخ ۹۴/۶/۱۵ می باشد که تنها گوشه ای از این فاجعه زیست محیطی است.

گزارش: محمد امرایی

عکس: بیات آزادبخت

 

bayat azadbakht (1) (1) bayat azadbakht (2) (1) bayat azadbakht (3) (1) bayat azadbakht (4) (1) bayat azadbakht (5) (1) bayat azadbakht (6) (1) bayat azadbakht (7) bayat azadbakht (8) bayat azadbakht (9) (1) bayat azadbakht (10) bayat azadbakht (11) bayat azadbakht (12) (1)