(تصاویر) آثار «زلزله ی بی تدبیری» در خیابان ها و معابر کوهدشت

تصور کنید مالکین وسائط نقلیه بخواهند با ارائه ی دادخواست به محاکم قضایی کوهدشت بابت خسارات وارده به خودروی خود علیه شهرداری و اداره ی آب و فاضلاب شهری کوهدشت طرح دعوا کنند. به نظر شما برآورد کارشناسان از میزان خسارات وارده چه رقمی خواهد بود؟! چندماهی است که آثار به جا مانده از حفاری […]

تصور کنید مالکین وسائط نقلیه بخواهند با ارائه ی دادخواست به محاکم قضایی کوهدشت بابت خسارات وارده به خودروی خود علیه شهرداری و اداره ی آب و فاضلاب شهری کوهدشت طرح دعوا کنند. به نظر شما برآورد کارشناسان از میزان خسارات وارده چه رقمی خواهد بود؟!

چندماهی است که آثار به جا مانده از حفاری های اداره ی آب و فاضلاب شهری کوهدشت در بسیاری از نقاط شهر توسط شهرداری ترمیم نشده و شهروندان از وضعیت به وجود آمده به شدت ناراضی هستند. اداره ی آبفا مدعی پرداخت هزینه ی ترمیم به شهرداری و شهرداری مدعی گروگیری اعتبارات توسط آبفا به جای بدهی های این ارگان بابت آب بهای مصرفی است.

دلیل وضع فجیع موجود هرچه باشد به هیچ وجه قابل دفاع نیست و ضرورت دارد مقامات ذی ربط به ویژه نهادهای نظارتی هرچه سریعتر به مسأله ورود پیدا کرده و به مشقت شهروندان نجیب کوهدشتی پایان دهند.

IMG_3775 IMG_3777 IMG_3779 IMG_3780 IMG_3781 IMG_3782 IMG_3784 IMG_3785 IMG_3788 IMG_3791 IMG_3794 IMG_3797