حکایت دوستی؛ عضو شورای هماهنگی اصلاحطلبان!

به گزارش کشکان، این روزها بیش از هر زمان دیگری به اسماعیل دوستی در محافل سیاسی شهرستان کوهدشت برچسب فرصت‌طلب و تک‌رو می‌زنند. او خود قبلاً خبر از تصمیم جمعی بزرگان اصلاحات داده بود که: هیاتی از طرف بزرگان اصلاحات گروهی‌ را ماموریت داده اند که جریان انتخابات اصلاح‌طلبان را در کشور هدایت کنند. این گروه […]

۸۷۵۷۶-۳۰۰x223

به گزارش کشکان، این روزها بیش از هر زمان دیگری به اسماعیل دوستی در محافل سیاسی شهرستان کوهدشت برچسب فرصت‌طلب و تک‌رو می‌زنند. او خود قبلاً خبر از تصمیم جمعی بزرگان اصلاحات داده بود که: هیاتی از طرف بزرگان اصلاحات گروهی‌ را ماموریت داده اند که جریان انتخابات اصلاح‌طلبان را در کشور هدایت کنند. این گروه نفراتی را در استان‌ها به عنوان هماهنگ کننده و رابط پایتخت و شهرستان‌ها تعیین کردند که در این راستا ۵ نفر را به‌عنوان کسانی که در استان لرستان تعیین شدند و جریان انتخابات را پی‌گیری کنند، معرفی کردند.

«حاج محمد رضایی»، «اسماعیل دوستی»، ملک‌آسا، «نماینده‌ی سابق پلدختر»، احمدی «نماینده سابق الیگودرز» و خانم اشرف بروجردی اسامی افرادی هستند که انتخاب شده تا با دوستان اصلاح‌طلب در استان و شهرستان‌های لرستان ارتباط برقرار کرده، ضمن بر تشکیل مجامع اصلاح‌طلبان شهرستان‌ها اقدامات لازم را به انجام برسانند».

قبلاً مهندس دوستی در پاسخ به پرسش خبرنگار کاسیت مبنی بر این‌که هدف از شکل‌گیری این مجامع شهرستانی چیست؟ گفت بود که: در جریان انتخابات مجلس آینده، طیف اصلاحات، انتخابات آینده را با همکاری و هم‌فکری دوستان اصلاح‌طلب به دقت پی‌گیری می‌کنیم و با موافقت همه‌ی همراهان در استان به فضل خدای متعال، نماینده‌های اصلاح‌طلب و معتدل و ارزشی را راهی مجلس شورای اسلامی می‌کنیم.

ما از کسانی حمایت خواهیم کرد که رویکرد اصلاح‌طلبی اعتدال‌گرا داشته باشند، ما می‌خواهیم افرادی را به مجلس بفرستیم که از اسلام، انقلاب، ولایت فقیه و دولت حمایت کنند. شورای نگهبان و تایید صلاحیت‌ها، این یک بحث دیگر است که ما نمی‌توانیم در مورد شورای نگهبان صحبت کنیم. ان شاا… کسانی را به صحنه خواهیم آورد که مشکلی نخواهند داشت.اگر فضای نظارت را تنگ نکنند، قطعاً مجلس آینده، مجلس اصلاح‌طلبان است.

اما نکته جالب اینکه آقای دوستی در سال قبل در مصاحبه ای دیگر با هفته نامه کاسیت در پاسخ به سوال: آیا گزینه‌ای هم برای کاندیداتوری کوهدشت و رومشکان مدنظر دارید؟ (هفته نامه کاسیت شماره ۱۹) پاسخ داده بود که: بله، این گزینه در حال حاضر مشغول به کار است، سه سال پیش تشخیص دادم باید از ملکشاهی حمایت کنم، علت حمایت از ملکشاهی منافع جمعی و به هیچ عنوان مسائل شخصی و فردی یا سیاسی کاری نبوده است بلکه تشخیص دادم که در آن برهه از زمان نیاز کوهدشت و رومشکان یک انسان معتدل است.

یک سوال بسیار مهم که اذهان عمومی از جناب مهندس دوستی می پرسند این است که ایشان به عنوان یک عضو “شواری هماهنگی اصلاح طلبان استان” باید با همفکری و همراهی اصلاح طلبان، وحدتی را در بین جریان اصلاح طلب به وجود بیاورند؛ چگونه است که ایشان یک سال قبل از انتخابات بر خلاف نظر بخش مهمی از بدنه ی اصلاح طلبان شهرستان، حمایت قطعی خود را از نماینده ی فعلی اعلام نموده است؟!