عده‌ای به‌ دنبال مصادره دولت به نفع خود هستند

امام جمعه کوهدشت گفت: دولت روحانی دولت تمام مردم است و نباید این دولت را فقط دولت یک جریان خاص بدانیم.

امام-جمعه-کوهدشت۱

به گزارش کشکان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران کوهدشتی ضمن گرامیداشت هفته تعاون از دولت خواست که تعاونی‌های تولیدی و کارگاه‌های کوچک و زودبازده را مورد حمایت قرار دهد، تا زمینه اشتغال جوانان و مردم فراهم شود.

وی از بانک‌ها خواست که بخش تولید را مورد حمایت قرار دهند و سرمایه لازم را در اختیار تولیدهای بخش کشاورزی و دامپروری قرار دهند.

امام جمعه کوهدشت در بخش دیگری از سخنان خود سالروز شهدای ۱۷ شهریور را گرامیداشت و با گرامیداشت سالروز وفات آیت‌الله طالقانی او را یار، مرید و مقلد امام دانست و بر نقش او در پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توافق هسته‌ای اشاره کرد و گفت: برجام باید کلمه به کلمه در مجلس مورد بررسی قرار گیرد و راه احتمالی نفوذ دشمن و نادیده گرفتن حقوق ملت را مسدود کنند.

طهماسبی به دغدغه‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری رهاسازی مسائل فرهنگی است که بسیار خطرناک است.

امام جمعه کوهدشت از سپردن برخی امور فرهنگی به بخش خصوصی انتقاد کرد و از مدیران فرهنگی خواست که نظارت کامل بر مقوله فرهنگ داشته باشند، چرا که دشمن از راه فرهنگ ذهن و روح و روان جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است.

طهماسبی هدف دشمن را دوقطبی کردن جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: جناح‌بندی‌های درون نظام نباید بهانه‌ای برای این مسئله باشد.

وی، دولت دکتر روحانی را دولت اعتدال نامید و از جناح‌هایی که قصد مصادره دولت وی را دارند، انتقاد کرد و گفت: جناب رئیس جمهور بارها گفته دولت من دولت اعتدال است، پس نباید این دولت را فقط دولت یک جریان خاص بدانیم، دولت روحانی دولت تمام مردم است.

امام جمعه کوهدشت نسبت به برخی از تحرکاتی که برخی از مدیران دولتی برای انتخابات آینده انجام می‌دهند، تذکر داد که به جای سیاسی‌بازی گره مشکلات مردم را باز کنند.

طهماسبی افزود: هرجا احساس کنم که مدیری و مسئولی بر خلاف وظیفه شغلی خود که خدمت به مردم است، کاری انجام می‌دهد به مردم اطلاع می‌دهد.

گزارش: احمد بساطی/ فارس