دعوت از هنرمند کوهدشتی برای حضور در نمایشگاه پوستر آمریکا – کوبا – ایران

از ایران ۱۷ طراح گرافیک به این نمایشگاه دعوت شده اند که نام علی آقا حسین پور، هنرمند کوهدشتی در بین دعوت شدگان وجود دارد.

۱۳۹۱۴۴۴_۵۱۶۷۴۴۲۹۱۷۴۲۳۸۸_۱۶۲۴۵۵۱۹۳۲_n-copy

تابه‌حال مضحکه‌ای مثل این ندیده‌اید! / نمایش پوستر سیاتل-هاوانا-تهران

هنرمند کوهدشتی به نمایشگاه بین المللی پوستر ” مضحکه ” دعوت شد.

 به گزارش کشکان، مضحکه عنوان نمایشگاه بین المللى پوستریست که به زودى افتتاح خواهد شد، نمایشگاهى از تلفیق سه هویت با علایق مشترک، سه فرهنگ با تفاوت ها و شباهت هاى زیاد، برگزار کنندگان این رویداد در توضیح این حرکت آورده اند که : ما به نمایش پوستر سیاتل-هاوانا-تهران به شوخی می‌گوییم «مضحکه»، به‌خاطر این‌که هربار که دور هم جمع شده‌ایم و کنار هم بوده‌ایم، خوش گذشته و کلی خندیده‌ایم. سیاست و تعصب ‌جایی در بین ما ندارد و تنها علایق مشترک‌مان است که قدر و ارزش دارد. وقتی که هرکدام از ما کارهای دیگری را می‌بینیم و با خودمان مقایسه می‌کنیم، به این حقیقت پی می‌بریم که ما بیشتر از این‌که با هم تفاوت داشته باشیم، به هم شبیه هستیم.

نمایش پوستر سیاتل-هاوانا-تهران حاصل کار گروهی و نمایشی شهر‌به‌شهر است که بیش از شصت پوستر فرهنگی و هنری معاصر را پیش چشم می‌گذارد. این نمایشگاه نگاهی به فرهنگِ مردمی و طراحی‌ پیشروی امروزِ آمریکا، کوبا و ‌ایران را فراهم می‌کند. پوسترها با توجه به اشتراکاتی که بین‌شان بوده مانند رنگ، شکل یا موضوع، به‌صورت سه‌تایی دسته شده‌اند –هر پوستر از یک شهر. این پروژه‌ی بلندپروازانه در پی این است که این سه شهرِ از نظر سیاست و جغرافیا منفصل را از راه هنر به هم پیوند زند و بارقه ای باشد برای یک تبادل پویا.

Aliagha-hosseinpour-2013-

این نمایشگاه بر دو‌‌ نخستین بنا شده است: نخستین تبادل طراحی شهر با شهر میان آمریکا و کوبا بعد از انقلاب کوبا در ۱۹۵۹ (نمایش پوستر سیاتل-هاوانا، ۲۰۰۷) و نخستین نمایش پوسترهای معاصر ایران در آمریکا بعد از انقلاب ایران در ۱۹۷۹ (نمایش پوستر سیاتل-تهران، ۲۰۰۸). گردآوردنگان این مجموعه، دانیل ر‌. اسمیث از سیاتل، ایمان راد از تهران و پپه منندز از هاوانا، این‌بار یک پروژه‌ی ویژه‌ی سه-شهری را ارائه می‌کنند. این نمایشگاه پیش از آن‌که در سال ۲۰۱۶ به ایران و کوبا سفر کند، نخست سپتامبر امسال در  سیاتل بامبرشوت، ۱۳ تا ۱۶ شهریور، ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.

از ایران ۱۷ طراح گرافیک به این نمایشگاه دعوت شده اند که نام علی آقا حسین پور، هنرمند کوهدشتی در بین دعوت شدگان وجود دارد.

چه کسانی در این مضحکه  مشارکت کرده‌اند؟

تهران/ ایران

Reza Abedini
Alireza Askarifar
Mohammadreza Abdolali
Mojtaba Adibi
Reza Babajani
Shahrzad Changalvaee
Homa Delvaray
Mehdi Fatehi
Farhad Fozouni
Aliagha Hosseinpour
Iman Raad
Erfan Jamshidi
Mohammad Khodashenas
Morteza Mahallati
Masoud Morgan
Babak Safari
Naghi Vaseiy
هاوانا/کوبا

Lyly Díaz
Darwin Fornés
Raúl González (Raupa)
Laura Llópiz
Pepe Menéndez
Michele Miyares
Giselle Monzón
Fabián Muñoz
Nelson Ponce
Robertiko Ramos
Idania del Rio
Edel Rodríguez (Mola)
Darién Sánchez
Eric Silva
Carlos Zamora

سیاتل/ آمریکا

Ames Brothers
David Bratton
Vittorio Costarella (Modern Dog)
Andrew Crawshaw (Broken Press)
David Gallo
Kelsey Gallo
Jeff Kleinsmith
Jesse LeDoux
Chad Lundberg
Shogo Ota (Tireman Studio)
Shay Roth
Carlos Ruiz
Darin Shuler
Jon Smith
Devon Varmega
Adam Vick
Sean Waple (studio niterrant)
Joanna Wecht
Chelsea Wirtz

آدرس وب سایت نمایشگاه سیاتل-هاوانا-تهران

shtshow.com

منبع: روز رنگ