یک پای فینال انتخابات مجلس آینده کوهدشت مشخص شد

حسین ناصری/ کشکان: این روزها اخبار انتخابات نقل مجالس عموم مردم شده است. این در حالی است که هنوز تا انتخابات مجلس شورای اسلامی شش ماه زمان باقی است. اما تبلیغات غیر رسمی، رایزنی ها و نشست ها با بزرگان سیاسی شهر و مراکز بخش ها آغاز شده است. تا جایی که چند روز پیش […]

IMG14090400

حسین ناصری/ کشکان: این روزها اخبار انتخابات نقل مجالس عموم مردم شده است. این در حالی است که هنوز تا انتخابات مجلس شورای اسلامی شش ماه زمان باقی است. اما تبلیغات غیر رسمی، رایزنی ها و نشست ها با بزرگان سیاسی شهر و مراکز بخش ها آغاز شده است. تا جایی که چند روز پیش اصلاح طلبان شهرستان با یک نظر سنجی به اجماع رسیدند. بنا به اطلاعات کسب شده جامعه آماری این نظر سنجی ۵۰۰ نفر بود که از بین سیاسیون، فرهنگیان، بازاریان و دانشجویان شهرستان کوهدشت و مراکز بخش ها انتخاب شده بودند.
با توجه به شناخت کاندیداهای احتمالی به جرأت می توان گفت کاندیدای اصلاح طلبان کسی نخواهد بود به جزء آقای فرج مومنی و دلیل این ادعا محبوبیت و توان کار انتخاباتی ایشان است.
البته در این بین احتمالاتی نیز وجود دارد. احتمال دارد آقای مومنی به نفع آقای کورانی فر که به نظر می رسد نفر دوم این ائتلاف باشد، کنار برود. این احتمال به دو دلیل است اول این که آقای کورانی فر علاوه بر حمایت اصلاح طلبان، مقداری از آراء نیروهای ارزشی جریان اصول گرا را نیز دارد. دوم این که آقای کورانی فر می تواند سایر بزرگان اصلاحات را با خود همراه کند.
احتمال دیگری که وجود دارد این است که اصلاح طلبان راه دیگری در پیش بگیرند. می توان پیش بینی نمود که شش کاندیدای احتمالی همه با هم به میدان بیایند تا هنگامی که صلاحیت ها احراز شد، آن وقت با توجه به رتبه بندی این نظر سنجی اقدام کنند.
با این اوصاف باید منتظر ماند تا پای دیگر فینال مشخص گردد. پای دیگر این رقابت اگر یک نفر از اصول گرایان باشد قطع به یقین انتخابات پرشور و نفس گیری خواهیم داشت.
در پایان امیدورایم منتخب مردم فردی دلسوز باشد که فهم درستی از مشکلات شهرمان داشته باشد و بتواند در سنگر مجلس شورای اسلامی از حقوق عموم مردم به نحو احسن دفاع کند.