ساخت سردیس شهدای فرهنگی شهرستان کوهدشت

به گزارش کشکان، این کار فرهنگی به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت و با هنرنمایی احسان گرمسیری هنرمند مجسمه ساز این شهرستان در حال انجام است. مومنی مدیر آموزش و پرورش کوهدشت در بازدید از این سردیس ها که عزت جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز حضور داشت هدف از این کار را ارج نهادن به مقام […]

htrFx

به گزارش کشکان، این کار فرهنگی به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت و با هنرنمایی احسان گرمسیری هنرمند مجسمه ساز این شهرستان در حال انجام است.

مومنی مدیر آموزش و پرورش کوهدشت در بازدید از این سردیس ها که عزت جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز حضور داشت هدف از این کار را ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان بخصوص شهدای فرهنگی عنوان نمود و افزود: ما باید در همه حال روح بلند و ملکوتی شهدا را ناظر و شاهد برتمامی اعمال خود بدانیم و به همین منظور سردیس مبارک این شهدای فرهنگی را در ورودی اداره نصب خواهیم نمود.

کار ساخت سردیس شهدای فرهنگی والامقام شهرستان کوهدشت (شهیدان احمد امرایی،جهانشاه آزادبخت و ترکمیر میری) همچنان ادامه دارد و امید می رود قبل از بازگشایی مدارس از آن ها رونمایی شود.

احسان گرمسیری پیشتر کار ساخت المان میدان محوطه ی آموزش و پرورش کوهدشت را با عنوان «علم» به انجام رسانده است.

IMG_3285