کاندیدای نهایی اصلاح طلبان کوهدشت مشخص شد

سایت سیفاروژ نوشت: سر انجام پس از هفته ها رایزنی و تشکیل جلسات متعدد هم اندیشی بین کاندیداهای احتمالی جبهه ی اصلاحات در کوهدشت، کاندیدای نهایی اصلاح طلبان مشخص شد. در حالیکه بیش از شش جلسه ی هماهنگی و هم اندیشی بین شش کاندیدای احتمالی اصلاح طلب و با محوریت حاج علی اصغر اسفندیارپور برگزار […]

sifaroozh.com_

سایت سیفاروژ نوشت: سر انجام پس از هفته ها رایزنی و تشکیل جلسات متعدد هم اندیشی بین کاندیداهای احتمالی جبهه ی اصلاحات در کوهدشت، کاندیدای نهایی اصلاح طلبان مشخص شد.

در حالیکه بیش از شش جلسه ی هماهنگی و هم اندیشی بین شش کاندیدای احتمالی اصلاح طلب و با محوریت حاج علی اصغر اسفندیارپور برگزار شده است، در نهایت در سایه ی همدلی و درک شرایط حساس این دوره از انتخابات، این کاندیداها روی معرفی یک گزینه به عنوان کاندیدای نهایی به توافق رسیدند.

این توافق و اجماع به عنوان نقطه ی عطفی در تاریخ سیاسی کوهدشت و رومشکان ماندگار خواهد شد. زیرا مطالبه ی قاطع افکار عمومی طیف اصلاحات در این شهرستانها، به اجماع رسیدن اصلاح طلبان و معرفی یک گزینه ی واحد به عنوان کاندیدای نهایی است.از سوی دیگر تمام صاحب نظران و تحلیلگران سیاسی این منطقه بر این نکته اتفاق نظر دارند که در صورت معرفی گزینه ی واحد از سوی اصلاح طلبان، پیروزی قطعی در انتخابات مجلس آینده با اصلاح طلبان خواهد بود.

متن اطلاعیه ی نشست پایانی این جلسات به شرح زیر است:

اطلاعیه ی شماره ۱ کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان شهرستان کوهدشت و رومشکان

به نام خدا

به اطلاع عموم مردم شریف شهرستانهای کوهدشت و رومشکان و بخشهای تابعه می رساند، در پرتو فضل و عنایات الهی و توجهات ولی عصر(عج) و دعای خیر شما، کار نظرسنجی و شمارش آراء کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان کوهدشت و رومشکان به پایان رسیده و کاندیدای نهایی جریان اصلاح طلبان مشخص شده و تا پایان هفته به حضور شما مردم عزیز معرفی خواهد شد.