انتصاب فرماندار سلسله به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان لرستان

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی لرستان با حضور سمیع الله حسینی مکارم مشاور اجرایی رئیس سازمان میراث فرهنگی و جمعی از مسئولان استان لرستان برگزار شد. طی حکمی از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور غلامرضا سلیمانی به‌عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی لرستان منصوب شد. به گزارش […]

iuy

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی لرستان با حضور سمیع الله حسینی مکارم مشاور اجرایی رئیس سازمان میراث فرهنگی و جمعی از مسئولان استان لرستان برگزار شد.

طی حکمی از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور غلامرضا سلیمانی به‌عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی لرستان منصوب شد.

به گزارش کشکان، پیش‌ از این غلام‌رضا سلیمانی به مدت دو سال و پنج ماه فرماندار شهرستان سلسله بود که مدیر دفتر فنی استانداری استان مرکزی را نیز در کارنامه اجرایی خود دارد.

پیش‌از محمدرضا امانی که به‌عنوان معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این سازمان فعالیت می‌کرد به سمت مدیرکل میراث فرهنگی لرستان منصوب شد اما دوره مدیریت وی نیز همانند مدیر سابق به یک سال نکشید و این سمت به غلام‌رضا سلیمانی فرماندار سابق شهرستان سلسله واگذار شد.

پیش از امانی عبدالرضا مهاجری نژاد مدیرکل میراث فرهنگی لرستان بود که دوره مدیریت وی نیز کمتر از یک سال طول کشید.