قوه قضائیه در برخورد با فساد از سفیدی یقه ها نترسد!

بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر گفت: برخی افراد جرمی را مرتکب می شوند که باید مجازات آنها بیش از جرمی باشد که مرتکب شده اند چون این افراد راه را باز کرده و سنت غلط در جامعه ایجاد می کنند. وی افزود: برخی در معرض دید جامعه و […]

۱۷۷۵۸۷۶بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر گفت: برخی افراد جرمی را مرتکب می شوند که باید مجازات آنها بیش از جرمی باشد که مرتکب شده اند چون این افراد راه را باز کرده و سنت غلط در جامعه ایجاد می کنند.

وی افزود: برخی در معرض دید جامعه و تاثیر گذار هستند که اگر این افراد جرمی مرتکب شوند به دلیل تعدی که صورت می گیرد باید به طور شدیدتر با آنها برخورد شود.

نماینده مردم بروجرد ادامه داد: باید با کسانی که به بیت المال جفا می کنند طوری برخورد کرد که اموال عمومی را ارث پدری خود حساب نکنند.

این نماینده مجلس گفت: عده ای با اختیارات، اموال و اطلاعات مردم همچون ارث و ملک شخصی و پدری خود عمل می کنند، اما دستگاه قضا در برخورد با پرونده مهدی هاشمی نشان داد که مقتدرانه عمل کرده و با هیچ کس تعارف ندارد.

بیرانوند با اشاره به پرونده اختلاس ۳ هزار میلیاردی گفت: این پرونده شخصیت های پشت پرده و یقه سفیدانی دارد که گاهی در رسانه ها با کنایه اسم آنها برده می شود، اما هنوز مصون از پیگیری هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما منتظر ورود دستگاه قضا به پرونده ۳ هزار میلیاردی هستیم تا کسانی که کمک کرده اند خاوری به عنوان جعبه سیاه این پرونده از دسترس خارج شود به دست قانون سپرده شوند.

این نماینده مجلس ادامه داد: قوه قضائیه از سفیدی یقه برخی نترسد و به دنبال اجرای عدالت باشد چرا که عدالت شیرین است و مردم منتظر محقق شدن آن هستند.