افراطیون بدانند با روش‌های ضد اخلاقی نمی‌توانند اصلاح‌طلبان را حذف کنند

به گزارش امید عارف در دیدار با جمعی از نخبگان وخانواده معظم شهدا استان فارس تأکید کرد: باور ما به ارزش‌ها کمتر از رقیب نیست؛ هر دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا ریشه در انقلاب دارند، هرچند که در هر دو جریان افرادی تندرو هستند. رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه اصلاح طلبان هیچگاه به رقیب خود برچسب های […]

۱۳۹۳۰۱۲۷۰۰۰۴۹۸_PhotoAبه گزارش امید عارف در دیدار با جمعی از نخبگان وخانواده معظم شهدا استان فارس تأکید کرد: باور ما به ارزش‌ها کمتر از رقیب نیست؛ هر دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا ریشه در انقلاب دارند، هرچند که در هر دو جریان افرادی تندرو هستند. رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه اصلاح طلبان هیچگاه به رقیب خود برچسب های ناروا نزدند،خاطرنشان کرد: متاسفانه افراطیون رقیب برای از میدان به در بردن اصلاح طلبان از روشهای نخ نمای اتهام زنی استفاده می کنند. اگر زمانی با چنین روشهای ضد اخلاقی به نتیجه می رسیدند بدانند که دیگر آن دوران به سر آمد و نمی توان اصلاح طلبان را حذف کنند. باید با تعامل مثبت در صحنه مبارزات سیاسی حضور پیداکرد.

رئیس بنیاد امید ایرانیان درادامه با تاکید براینکه رأی توده های مردم پشتیبان اصلاح طلبان است؛ گفت: نمی‌خواهیم که حرکت‌های عوام‌فریبانه داشته باشیم. نمی‌خواهیم برای رأی جمع کردن شعاری بدهیم که نمی‌توانیم اجرا کنیم. عارف در این دیدار در بخش دیگری از سخنان خود،به ضرورت تشکیل احزاب تاثیر گذار در کشور اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم احزاب فراگیر داشته باشیم که مسئولیت بگیرند و پاسخگو باشند؛ اما چون در آن مرحله نیستیم ناچاریم که حرکت جبهه‌ای داشته باشیم، در این حرکت جبهه‌ای احزاب باید خواسته‌های خود را تعدیل کنند وخرد جمعی را مبناء اقدام عملی خود قرار دهند. گفتنی است در این مراسم لوح تقدیری به پاس اقدام اخلاقی دکتر عارف در انتخابات سال ۹۲ و توجه وی به خانواده معظم شهدا،از طرف خانواده سرداران شهید نوری به رئیس بنیاد امید ایرانیان اهدا شد.