معشوره به پلدختر و چگنی خسارت وارد نمی‎کند

نماینده‌ی مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی معتقد است که نظر برخی درباره این‌که سد معشوره به شهرستان‎های پلدختر و چگنی خسارت وارد می‎کند، غیرکارشناسی است. به گزارش کشکان به نقل از ایسنا، «الهیار ملکشاهی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمت‎رسانی در جامعه باید تعادل داشته باشد و نیاز است شرایطی فراهم شود که استان‎های […]

IMG_0373

نماینده‌ی مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی معتقد است که نظر برخی درباره این‌که سد معشوره به شهرستان‎های پلدختر و چگنی خسارت وارد می‎کند، غیرکارشناسی است.

به گزارش کشکان به نقل از ایسنا، «الهیار ملکشاهی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمت‎رسانی در جامعه باید تعادل داشته باشد و نیاز است شرایطی فراهم شود که استان‎های عقب‌مانده به برخوردار برسند.

وی با اشاره به این‌که یکی از بسترهای مهم توسعه، زیرساخت است، افزود: خوشبختانه در چند سال‎گذشته اتفاقات خوبی در این زمینه در شهرستان کوهدشت رخ داده است.

ملکشاهی درباره سد معشوره، خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که مدت‎ها پیگیر آن هستیم، اجرایی شدن این سد است. کسانی‎که می‎گویند وجود سد معشوره به شهرستان پلدختر و چگنی خسارت وارد می‎کند، در اشتباه هستند.

نماینده‌ی مردم کوهدشت تصریح کرد: چنین نظری کارشناسی نیست و بانظر اهل فن مغایرت دارد، اگر معشوره احداث شود، سیلاب‎ها را کنترل و اجازه نمی‎دهد رودخانه کشکان خشک شود و منفعت آن به مناطق پایین‎دستی و شهرستان‎های چگنی و پلدختر نیز می‎رسد.