فراخوان طراحی لوگو(آرم) نشریه «آفتاب زاگرس»

نشریه ی تحلیلی، خبری “آفتاب زاگرس” دارای مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد طراحی لوگو (آرم) نشریه خود را در قالب فراخوان به مسابقه بگذارد. لذا از کلیه علاقه مندان و طراحان عزیز دعوت به عمل می‌آید طرح های پیشنهادی خود را با در نظر گرفتن ظرافت های تخصصی و […]

matrix

نشریه ی تحلیلی، خبری “آفتاب زاگرس” دارای مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد طراحی لوگو (آرم) نشریه خود را در قالب فراخوان به مسابقه بگذارد. لذا از کلیه علاقه مندان و طراحان عزیز دعوت به عمل می‌آید طرح های پیشنهادی خود را با در نظر گرفتن ظرافت های تخصصی و با توجه موارد ذیل ارسال نمایند.

 مشخصات:

–  طرح شامل هر دو کلمه «آفتاب زاگرس» بوده وکلمه آفتاب برجسته تر از کلمه زاگرس یاشد.

– فعالیت نشریه در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ،هنری وادبی می باشد.

– طراحی منحصر به فرد بوده و مشابه آن یافت نشود وحتی الامکان  از پرداختن به کلیشه‌های رایج پرهیز گردد  و از طراحی لوگو های شلوغ و غیر واضح خودداری فرمایید.

– طرح ارائه شده ساده (استفاده از خط الرسم رایج)، زیبا، گویا، قابل رویت سریع و صریح برای مخاطب و براساس اصول اساسی و مطبوعاتی باشد.

– طرح باید با تغییر اندازه و استفاده در بخش‌های مختلف ساختار خود را حفظ نموده و قابلیت اجرا با مواد (متریـال) مختلف را داشته باشد.

– قابلیت استفاده در اندازه‌های مختلف و برای کاربردهای دیگر (تابلو، سربرگ، هدر و …) را داشته باشد.

– رزولوشن طرح حداقل DPI 300  و به صورت رنگی بوده و قابلیت تک‌رنگ شدن را نیز داشته باشد.

–  فایل‌های ارسالی به صورت یکی از فرمت‌های رایج (PSD, EPS, AI) به همراه فایل سبک JPEG باشد.

توضیحات:

– طراحان می‌توانند حداکثر ۳  اثر را برای انتخاب ارائه کنند.

– توضیحات لازم در خصوص اثر، ارائه شده همراه با مشخصات کامل (شامل؛ نام و نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی و شماره تماس) ارسال گردد.

– به طرح برگزیده  لوح تقدیر و جایزه ای نفیس، اعطاء می گردد و در نشریه طی یک مصاحبه اختصاصی به معرفی هنرمند و آثار وی که تاکنون  انجام داده پرداخته و نام طراح لوگو نیز برای همیشه در شناسنامه نشریه قید خواهد شد.

– مهلت ارسال: شرکت‌کنندگان تا پایان  مرداد ماه ۱۳۹۴ فرصت دارند آثار خود را به نشانی پست الکترونیکی Shafiee2880@yahoo.com ارسال نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره ۰۹۱۹۳۵۳۳۳۲۷ ( آقای شفیعی) تماس بگیرید.