حضور نرگس محمدی در جمع مخاطبان کشکان/ ادای سلام به مردم کوهدشت و احترام به شهدای وطن و مادرانشان

نرگس محمدی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که با بازی در نقش «ستایش» به اوج شهرت هنری خود رسید، با درج کامنت ذیل یکی از مطالب منتشره در سایت کشکان، به جمع مخاطب این سایت خبری پیوست. متن کامنت خانم محمدی ذیل مطلب « شعر زیبای حامد عسگری برای ۱۷۵ شهید غواص با صدای سینا قلندری » […]

fun1297

نرگس محمدی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که با بازی در نقش «ستایش» به اوج شهرت هنری خود رسید، با درج کامنت ذیل یکی از مطالب منتشره در سایت کشکان، به جمع مخاطب این سایت خبری پیوست.

متن کامنت خانم محمدی ذیل مطلب « شعر زیبای حامد عسگری برای ۱۷۵ شهید غواص با صدای سینا قلندری » به این شرح است:

« سلام بر دوست هنرمندم آقا سینا و مدیر محترم سایت کشکان و همچنین مردم خون گرم شهرستان کوهدشت امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشید، سینای عزیز به شدت زیبا بود و همزادپنداری با خوانش شما به قدری بود که من و دوستانم به شدت تحث تاثیر قرار گرفتیم، به راستی که شهدای ما سرمایه های این مملکت هستند و مادران این بزرگواران الگوهای واقعی صبر هستند. به قول دوست عزیزم مریلا زارعی عزیز و دوست داشتنی که میگفت “شهید که باشی یک بار شهید میشوی، مادر شهید که باشی هر روز و مادر مفقودالاثر که باشی هر ثانیه” خیلی خوشحالم که پنجاه نفر از این عزیزان شناسایی شده اند و مادرانشان از سردرگمی نجات پیدا میکنند. سینای عزیز از اینکه لینک مطلب رو برام ارسال کردی ممنونم »

تحریریه ی کشکان به این بازیگر محبوب کشور عزیزمان خوش آمد گفته و امیدوارند ایشان همچنان خواننده مطالب این سایت خبری پرمخاطب لرستان باشند.