توضیحات رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت در خصوص همایش نقش جوانان در همدلی و هم زبانی

عزت جعفری رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت در گفتگو با خبرنگار کشکان، ضمن رد برخی انتقادات مندرج در گزارش سایت کشکان از این همایش گفت: مدیرانی که مورد تقدیر قرار گرفتند ۷ نفر بودند که به عنوان «عوامل اجرایی همایش» صرفاً لوح تقدیر حجت الاسلام میرعمادی نماینده ی ولی فقیه در استان […]

۲۱۹۱۸_orig

عزت جعفری رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت در گفتگو با خبرنگار کشکان، ضمن رد برخی انتقادات مندرج در گزارش سایت کشکان از این همایش گفت: مدیرانی که مورد تقدیر قرار گرفتند ۷ نفر بودند که به عنوان «عوامل اجرایی همایش» صرفاً لوح تقدیر حجت الاسلام میرعمادی نماینده ی ولی فقیه در استان لرستان را دریافت کردند.

وی عنوان داشت: این همایش با هدف تحقق بخشیدن به شعار سال و اجرایی نمودن فرامین مقام معظم رهبری با همکاری اداره کل ورزش و جوانان لرستان، فرمانداری و شهرداری کوهدشت، اداره ی ارشاد و موسسه مردم نهاد جمعیت جوانان محبین ولایت برگزار شد.

جعفری ادامه داد: در این همایش ۲۰ نفر به نمایندگی از ۸۰ نفر از جوانان و نخبگان برگزیده با میانگین سنی زیر ۳۰ سال که توسط ادارات شهرستان شناسایی و به دبیرخانه همایش معرفی شده بودند با اهدای لوح تقدیر و وجه نقد مورد تمجید و تقدیر قرار گرفتند.

وی با اشاره به حضور گسترده جوانان و مردم در این همایش و استقبالشان از نماینده ی ولی فقیه در استان لرستان آن را نشان ولایتمداری جوانان شهرستان قلمداد کرد و اظهار داشت:‌ با توجه به برگزاری مطلوب این همایش اعضای ستاد برگزاری (۷ نفر) از طرف دفتر حجت الاسلام میرعمادی با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند. همچنین در این همایش از تعدادی از فعالان و نخبگان پیشکسوت در حوزه های علمی، فرهنگی و هنری تجلیل به عمل آمد.