در واکنش به بداخلاقی یکی از کاندیداهای احتمالی اصولگرا/بیانیه جمعی از جوانان اصول گرای استان لرستان

بسمه تعالی با شمارش معکوس برای استارت دهمین انتخابات مجلس شواری اسلامی کاندیداهای احتمالی از هر فکر و سلیقه و جناح سیاسی هر یک به نوعی مشغول کارت زدن خود به افکار عمومی به معنای اعلام حضور می باشند . در این راستا کاندیداهای احتمالی جریان اصولگرا نیز هر یک به نحوی از انحاء از […]

IMG16205839

بسمه تعالی

با شمارش معکوس برای استارت دهمین انتخابات مجلس شواری اسلامی کاندیداهای احتمالی از هر فکر و سلیقه و جناح سیاسی هر یک به نوعی مشغول کارت زدن خود به افکار عمومی به معنای اعلام حضور می باشند . در این راستا کاندیداهای احتمالی جریان اصولگرا نیز هر یک به نحوی از انحاء از غافله عقب نمانده اند اما متأسفانه در درون این جریان اصیل و ریشه دار نامهربانی و پرخاشگری های اخیر باعث نگرانی و دل مشغولی هواداران گردید ، لذا از باب دلسوزی مواردی رابیان می نماییم:

۱- مهم ترین مسیر تعین سرنوشت بشر برای رهایی از شر و ظلمت و دیکتاتوری به طور خاص شرکت فعال و قانونی در انتخابات هاست ، زیرا ارزان ترین و عقلانی ترین راه کسب قدرت مشروع برای خدمت به خلق اله بر اساس رأی و نظر مردم می باشد.

۲- رقابت سالم و قانون مدار باعث شکوفایی فرهنگی و انتخاب درست می باشد.

۳- سرچشمه نور و معرفت مولایمان حضرت علی (ع) از خطبه ۲۴ بدخلقی و پرخاشگری را ناشی از جاه طلبی و زیاده خواهی بعضی افراد ضعیف و ناتوان و کسب سر می داند.

۴- مقام معظم رهبری در بیانات ۱۵/۱۰/۱۳۸۶ می فرماید از بداخلاقی انتخاباتی بشدت پرهیز نمایید . از بدگویی کردن ، اهانت کردن ، تهمت زدن برای عزیز کردن خود و دیگران نزد مردم خوار نمودن روش صحیحی اسلامی نیست. لذا این چهار چوب که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده است باید برای همگان و علی الخصوص مدعیان ارزشی گرا و ولایت مدار فصل الخطاب باشد . و هر فردی از این خطوط تخطی نماید از دایره اصولگرایی و ولایت مداری خارج است و یا ادعایش دروغین است و در عمل به هیچ اصول و ارزشی پایبند نیست و افرادی کاسبکار و سرگشته اند.

۵- رعایت و پایبندی اخلاق و منشور اسلامی را در حوزه سیاست پیشنهاد و تأیید و تأکید می نماییم زیرا نقش اخلاق در قدرت و یا تعین قدرت بی مانند است و تنها افراد ضعیف و ناتوان و خرده سیاسی  به دنبال پرخاشگری و مخدوش نمودن چهره افراد بزرگ و شخصیت های اثر گذار هستند زیرا با زیاده خواهی باعث تشدید انرژی منفی در خود و اندک هواداران می شوند و با عدم روحیه انتقاد پذیری از خرد جمعی گریزان بوده و دائماً با خیال پردازی در پی جلب توجه نمودن خویش هستند.

۶- در پی اتفاق تأسف انگیز تخریب رسانه ای شخصیتی  استانی ، ملی توسط یکی از کاندیداهای احتمالی اصولگرا ضمن نکوهش و محکوم نمودن چنین برخوردهای زشت و ناپسند  و غیر اصولی نگران آن قسمت پنهان کار هستیم که مبادا برنامه ای مدون در راستای تخریب چهره های شاخص و ملی و انقلابی و اثر گذار توسط هادیان پشت پرده این چنین حرکات وجود داشته باشد . در این راستا دغدغه خاطر بسیاری از بزرگان اصولگرایی در هسته مرکزی کشوری قابل درک و فهم است نه از باب اینکه شخصیتی انقلابی  و مؤمن و متدین و مدبر مورد هتاکی و اهانت قرار گرفته است بلکه به خاطر اقدام به عملی خلاف منویات مقام معظم رهبری و شاید هم نگرانی از رواج چنین اتفاقات بسیار زشت.

۷- توصیه می شود هر یک از مدعیان اصولگرایی حق انشعابی نمودن سرمایه بزرگ اصول گرایی را ندارند و به صرف سلام و علیک با عده ای دوستان و بزرگان از مصادره به ظن احوالات اجتناب نموده و جریان را تکه پاره ننمایند.

۸- شنیده ها حاکی از آن است که در یک افطار المؤمنین که در آن تعداد بسیار محدودی از بزرگان اصولگرایی تشریف داشتند احدی از کاندید اهای احتمالی برخورد کریمانه دوستان را به ظن خود مصادره و در سایت های محلی اعلام می نماید که بلافاصله توسط همان جمع و ترکیب در سریعترین زمان ممکن موضوع را عاملاً و عامداً تکذیب می نمایند اما در کمال ناباوری پس از چند روز شاهد تخریب و اهانت به شخصیتی ملی هستیم که ایشان با سعه ی صدری که داشتند و در کمال متانت و تواضع و فروتنی در جایگاه پدری مهربان و بصیر و آگاه و برای جلوگیری از عواقب بسیار بد آن در جریان اصولگرایی از آن تقصیر گذشت نموده اند لذا ضمن تشکر و قدردانی از تصمیم بخردانه و حکیمانه ایشان و دوستان و بزرگان اصولگرا همگان را به  صبر و تقوا و آرامش سکینه و رعایت منویات مقام معظم رهبری دعوت می نماییم و یادآور می شویم که در اردوگاه اصولگرایی کار و وحدت و همدلی به نهاد مقدس و مورد اعتقاد و اعتماد مردم یعنی جامعتین سپرده شده است و انشالله در موعد مقرر با جمع بندی تمام جهات و مصالح نظام و مردم تصمیم گیری و نسبت به معرفی کاندیداهای اصلح و مقبول در هر استان و شهرستان اقدام خواهند نمود و انتظار است که تصمیم ، توصیه ها و نصایح آنها برای همگان فصل الخطاب باشد و هیچ کسی با دید کاسبی با آن برخورد ننماید تا انشاء الله مجلسی در تراز انقلاب اسلامی که در رأس آن ولی فقیه عادل قرار دارد تشکیل و دل امام زمان (عج) شاد و خرسند شود.

جمعی از جوانان اصول گرای استان لرستان