نقد و بررسی همایش نقش جوانان در همدلی و هم زبانی در کوهدشت

همایش نقش جوانان در همدلی و هم زبانی امروز (۱۱ مرداد) در سالن اداره ارشاد کوهدشت برگزار شد. سخنران اصلی این مراسم حجت الاسلام میرعمادی نماینده محترم ولی فقیه در استان بود. البته به غیر از ایشان عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، محمدی فرماندار کوهدشت، طهماسبی امام جمعه کوهدشت، ملکشاهی نماینده کوهدشت و امرایی رئیس اداره ورزش […]

IMG_1945

همایش نقش جوانان در همدلی و هم زبانی امروز (۱۱ مرداد) در سالن اداره ارشاد کوهدشت برگزار شد. سخنران اصلی این مراسم حجت الاسلام میرعمادی نماینده محترم ولی فقیه در استان بود. البته به غیر از ایشان عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، محمدی فرماندار کوهدشت، طهماسبی امام جمعه کوهدشت، ملکشاهی نماینده کوهدشت و امرایی رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت در این جلسه سخنرانی کردند. در ادامه به نقد و بررسی این این همایش می پردازیم.

نکات مثبت 

این همایش اولین بار بود که با این عنوان و با محوریت جوانان برگزار می شد. این عملکرد فی نفسه خود عملی مثبت و قابل ستایش است.

در سخنان بعضی از سخنرانان به مشکلات جوانان (از جمله “بیکاری”) اشاره شد و از همه مسئولین خواسته شد تا برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.

کمیت و کیفیت پذیرایی در این جلسه مطلوب بود. 

نکات منفی

نظم و برنامه ریزی مجریان و بانیان همایش چندان مطلوب نبود.

جمعیت زیادی به این همایش دعوت شده بودند؛ در حالی که سالن اداره ارشاد ظرفیت این همه مهمان را نداشت.

سخنرانان همایش زیاد بودند و همین مسئله موجب طولانی شدن همایش و خستگی شرکت کنندگان در این همایش شد.

همایش، همایش جوانان بود ولی وقتی برای سخن گفتن جوانان در نظر گرفته نشده بود!

از قبل اعلام شده بود که بناست در این همایش به نخبگان، هنری، ورزشی و علمی زیر ۳۰ سال کوهدشت جوایزی اهدا شود. ۸۰ جوان نخبه برای تقدیر انتخاب شده بودند که به دلیل رعایت زمان برنامه؛ از ۱۴ نفر به نمایندگی از کل نخبگان تقدیر به عمل آمد. (و بنا شد سایرین از اداره فرهنگ و ارشاد لوح تقدیر و هدیه خود را بعد از همایش دریافت کنند.)

بعضی از این افراد نخبه سنی بالای ۳۰ سال داشتند و این با گفته ی قبلی برگزار کنندگان همایش، همخوانی نداشت.

IMG_2009