اندک اندک، جمع پاکان می رسند!

به گزارش کشکان به نقل از هفته نامه «طلوع صبح» : محمود احمدی‌نژاد واقعا معجزه قرن ۲۱ است چرا که در طول سال های بعد از انقلاب هیچ کس حتی در دورانی که ایران سیم خاردار برای دفاع نداشت نیز نتوانسته بود به اندازه سال های ۸۴تا۹۲ کشور را ضعیف کند. شاید بعدها در تاریخ این‌گونه […]

۴۰۰x253xahmadi_nejad_jpg_pagespeed_ic_epCS6X6LPV
به گزارش کشکان به نقل از هفته نامه «طلوع صبح» : محمود احمدی‌نژاد واقعا معجزه قرن ۲۱ است چرا که در طول سال های بعد از انقلاب هیچ کس حتی در دورانی که ایران سیم خاردار برای دفاع نداشت نیز نتوانسته بود به اندازه سال های ۸۴تا۹۲ کشور را ضعیف کند.

شاید بعدها در تاریخ این‌گونه بنویسند که مردم ایران یکی از اشتباهات قرن ۲۱ را به نام خود ثبت و ۳ تیر ۸۴ رای خود را در سبد فردی واریز کردند نزدیک به یک دهه کشورشان را از پیشرفت بازداشت و نظامی را که هشت سال مردان بی ادعا با اهدای خون خود در جبهه های جنگ آن را برپا کرده بودند، کم‌کم درهشت سال زمامداری خود بر دولت داشت به زوال می‌کشاند. آری این فرد محمود احمدی نژاد است. سیاست‌بازی که از یک استان‌ کشور به صورت مارپیچ سکوت وارد عرصه سیاسی ایران شد. احمدی‌نژاد خود نیز تصور نمی‌کرد روزی‌روزگاری به دلیل اختلافی که میان جناح‌های قدرت‌مند کشور به وجود آید، بتواند خود را وارد دنیای عظیم و مهم سیاست کند.

او که استاندار هاشمی‌رفسنجانی بود سال‌ها در زیر سایه این مرد نان می‌خورد و دندان برای جایگاه او تیز می‌کرد. انگار که خصلت این افراد نمک نشسناسی است. چرا که احمدی‌نژاد (بنابر روایات منتشر شده در رسانه ها) در دوران ریاست جمهوری خود نیز در برابر فرامین رهبر معظم انقلاب بارها ایستاد و از اجرای این دستورات سر باز زد. از ماجرای عزل و نصب وزیر اطلاعات خود گرفته تا بی احترامی به نامه دست نویس حضرت آیت الله خامنه‌ای و ۱۱ روز خانه نشینی! این است مراسم کسی که یک روز علیه آیت الله هاشمی می ایستد و روزی در مقابل ولی‌فقیه زمان قد علم می‌کند. آیا می‌توان گفت همچین فردی عاقبت به خیر خواهد شد!؟ شخصی که کابینه پر از فساد را خط قرمز معرفی‌ می‌کند و برای رفیق بازی کشور را تا مرز پرتگاه می‌کشد. محمود احمدی‌نژاد واقعا معجزه قرن ۲۰ است چرا که در طول سال های بعد از انقلاب هیچ کس حتی در دورانی که ایران سیم خاردار برای دفاع نداشت نیز نتوانسته بود به اندازه سال های ۸۴ تا ۹۲ کشور را ضعیف کند.