بهره برداری از واحدهای مسکن مهر پلدختر در هفته دولت

به گزارش خبرنگار کشکان، فرماندار شهرستان پلدختر گفت: با توجه به تمهیداتی که در جلسه شورای مسکن استان و پلدختر اندیشیده شده در هفته دولت ۸۸ واحد از مسکن مهر پلدختر تحویل متقاضیان داده می شود. قدرت الله ترابی نژاد با بیان اینکه جانمایی مسکن مهر پلدختر مناسب نبوده بیان کرد:طرح مسکن مهر میراث دولت […]

۷۵۳۳۰۵

به گزارش خبرنگار کشکان، فرماندار شهرستان پلدختر گفت: با توجه به تمهیداتی که در جلسه شورای مسکن استان و پلدختر اندیشیده شده در هفته دولت ۸۸ واحد از مسکن مهر پلدختر تحویل متقاضیان داده می شود.
قدرت الله ترابی نژاد با بیان اینکه جانمایی مسکن مهر پلدختر مناسب نبوده بیان کرد:طرح مسکن مهر میراث دولت قبلی بوده که با توجه به هزینه هایی که مردم کرده اند و بانک هم در این خصوص متحمل زحماتی شده باید پیگیر ساماندهی آن باشیم.
ایشان تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی به خصوص اداره راه و شهر سازی ،تعاونی ها و پیمانکاران مسکن مهر پلدختر باید تلاش کنند تا مسکن مهر پلدختر به سرانجام برسد.
وی با بیان اینکه آسانسور مسکن مهر ۶۲۴ واحدی پلدختر اختیاری شده عنوان کرد: متقاضیانی که قصد دارند از آسانسور برای واحدهای خود استفاده کنند از طریق تعاونی های مرتبط می توانند اقدام به نصب آسانسور کنند.
فرماندار پلدختر تصریح کرد: در صورتی که همه دستگاه ها تلاش کنند به ویژه تعاونی ها و اداره راه و شهرسازی در خصوص بدهی که باید تعاونی ها پرداخت کنند به تعهدات خود عمل کنند این پروژه در موعد مقرر تحویل داده می شود.
وی اظهار داشت: کلیه دستگاه های خدمات رسان از قبیل شهرداری،ادارات برق،گاز و تلفن نسبت به تسریع در واگذاری انشعبات به متقاضیان اقدامات لازم را انجام دهند.
خبر: محمدحسن شفیعی- پلدختر