دکتر بنیاد شهمرادی

دکتر بنیاد شهمرادی یکی اصلاح طلبان سرشناس استان لرستان است. او رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس و زاده‌ی روستای باباگردعلی (یاریوگ) شهرستان کوهدشت است. روستایی که نسبتاً در انتخابات های گذشته پایگاه یکدست اصلاح طلبان بوده است. یکی از ویژگی های اصلی شهمرادی بی باکی و نترسی در ارائه نظر و اندیشه است. او […]

بنیاد شهمرادی

دکتر بنیاد شهمرادی یکی اصلاح طلبان سرشناس استان لرستان است. او رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس و زاده‌ی روستای باباگردعلی (یاریوگ) شهرستان کوهدشت است. روستایی که نسبتاً در انتخابات های گذشته پایگاه یکدست اصلاح طلبان بوده است. یکی از ویژگی های اصلی شهمرادی بی باکی و نترسی در ارائه نظر و اندیشه است. او با صراحت سخن می گوید و سخنرانی قهار و خوش کلام است.

اوج فعالیت سیاسی شهمرادی به سال ۸۱  باز می گردد، زمانی که او دانشجوی دوره پزشکی در همدان بوده است. در تاریخ ۲۹ خرداد همان سال سخنرانی دکتر هاشم آقاجری در دانشگاه بوعلی سینای همدان موجب برخاستن غوغایی بزرگ در عرصه سیاسی کشور شد. غوغایی که شهمرادی در آن گوشه گیر و منزوی نبود و به دفاع از اندیشه اش در راستای حقوق و کرامت انسانی پرداخت. دفاعی که برای او هزینه هایی در پی داشت.

شهمرادی در انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرد، ولی در کام رد صلاحیت نهادهای نظارتی گرفتار شد. اما اکنون با برآمدن دولت تدبیر و امید، فضایی نو در کشور ایحاد شده است و احتمالاً در صورت کاندیداتوری انتظار تایید صلاحیتش را دارد. یقیناً اگر بنیاد شهمرادی تایید صلاحیت شود، یکی از قطب های اصلی انتخابات مجلس پیش رو در کوهدشت خواهد بود.